Gå til innhold

mulig å åpne acc igjen hvis perm banna?


Anbefalte innlegg

Flere av de jeg spiller med har fått kontoen stengt pga slikt ved feiltakelse. De hadde som trådstarter lasta ned nye addons og har aldri brukt noen bot. Problemet løste seg ved å ringe inn til blizzard, sende mails og vente 3 dager.

9107252[/snapback]

det jeg ikke skjønner er hvordan de kan si i emailen: Confirmed use of unapproved Third Party Software :S

9107271[/snapback]

 

 

Les litt om Blizzards program som heter "Warden".

Det er et spyware program Blizzard har laget for å scanne pcen din hver gang du fyrer wow for programmer som er "ulovelige".

Listen over programmer blizzard ikke liker er umulig og oppdrive, så det er like greit å holde seg på matten.

 

For å være helt ærlig, tror jeg du har bottet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk selv perm ban på ene kontoen jeg hadde. Var rett etter The Burning Crusade kom, ville ha en BE pala som alt. Kjøpte derfor power leveling og det ble senere oppdaget av blizzard på en eller annen måte.

 

Fikkk senere en mail om at kontoen var bannet permanent. For ca 1mnd siden fikk jeg ny mail som sa at kontoen var åpnet igjen, MEN med en "FINAL WARNING". Så det kan være du får den tilbake etter en stund da ;)

9114757[/snapback]

 

 

Ikke nàr det gjelder Third Party Software.

 

Det er ummidelbar perm ban.

Lenke til kommentar
Jeg har sett mange historier om folk som har fått bannet kontoen sin uten å faktisk være skyldig. Jeg har ALDRI sett noen få tilbake kontoen sin etter å ha mistet den på et slikt grunnlag.

9115103[/snapback]

The_Miracle kommer jo med en ganske lik sak da, powerleveling og boting er vel omtrendt det samme, bare at det er ekte folk som powerleveler.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, tror jeg du har bottet.

9114847[/snapback]

 

Han har nok godt, og som alle andre som kommer til forumet med problem så sier de en side av saken og håper noen smartinger kan komme med en løsningen som er positivt for trådstarteren. :love:

9115569[/snapback]

det er vel ingen av dere som kan komme med en løsning, gunnen til at jeg startet tråden var fordi jeg ville vite om det var noen andre som hadde blitt perm banna uskyldig også, og evt. Hva de gjorde.

Endret av -hauken-
Lenke til kommentar
Er overhodet ikke noe annet å gjøre enn å sende mail til Blizzard og stå på sitt.

9115620[/snapback]

det kan være problematisk, for da kan det skje det samme som skjedde med infernix som jeg har så vidt nevt tidligere med en link, at blizzard sender automatiske meldinger hvor det står case closed.

 

men jeg kommer fortsatt til og stå på mitt og håpe på og ikke få auto meldinger tilbake. Hittil har jeg ikke fått noe som helst tilbake, så jeg er ganske spent på hva som kommer, hvis det kommer.

Endret av -hauken-
Lenke til kommentar

Nei, det eneste du kan gjøre er å sende en mail og si at du ikke har gjort noe, så får du et eller annet svar og må være fornøyd med det, om det er positivt eller ikke.

 

Fullt mulig å lage denne topicen til en "forteller en side", la oss si at du ville prøve et program, så ble du bannet, for å få hjelp til å finne ut hvordan man kan bli kvitt en perm ban så kan man ikke si at man bottet, da får man ikke hjelp. Da sier man at man plutselig ble bannet, og ikke en mail at man brukte bots.

 

Uansett... Fått noe svar enda?

Lenke til kommentar
Nei, det eneste du kan gjøre er å sende en mail og si at du ikke har gjort noe, så får du et eller annet svar og må være fornøyd med det, om det er positivt eller ikke.

 

Fullt mulig å lage denne topicen til en "forteller en side", la oss si at du ville prøve et program, så ble du bannet, for å få hjelp til å finne ut hvordan man kan bli kvitt en perm ban så kan man ikke si at man bottet, da får man ikke hjelp. Da sier man at man plutselig ble bannet, og ikke en mail at man brukte bots.

9115640[/snapback]

tror ikke jeg skjønte svaret ditt, mener du at jeg skal si om jeg bottet, selv om jeg ikke gjorde det?

 

Uansett... Fått noe svar enda?

nei, men det helg så jeg regner med at jeg får svar på mandag

Endret av -hauken-
Lenke til kommentar
tror ikke jeg skjønte svaret ditt, mener du at jeg skal si om jeg bottet, selv om jeg ikke gjorde det?

 

På problemstillinger som ikke kan bevises så forteller gjerne trådstarteren sin versjon av problemet, for å kunne se om det er mulig å få løsningen som personen vil ha. I dette tilfellet så er det umulig å fjerne bannen hvis du cheatet, men hva om man ikke cheatet(selv om man cheatet), jo da kan man sende en mail til blizzard bla bla og håpe på det beste.

 

Uansett så er det umulig å vite hvem som forteller sannheten eller ikke, så det blir litt irriterende å tenke slik :innocent:

Lenke til kommentar
Uansett så er det umulig å vite hvem som forteller sannheten eller ikke, så det blir litt irriterende å tenke slik  :innocent:

9115714[/snapback]

Vel, jeg vet ikke om jeg kan bevise at jeg ikke gjorde det, (eller finnes det programmer som kan det? sjekke hard driven eller no)

 

alt jeg kan si er at jeg hater og lyve, og at jeg alltid og fortalt sannheten hele mitt liv(kanskje ikke små saker men i alvorlige ting som dette så har jeg aldri jugd)

ask my mum :p

Lenke til kommentar
Flere av de jeg spiller med har fått kontoen stengt pga slikt ved feiltakelse. De hadde som trådstarter lasta ned nye addons og har aldri brukt noen bot. Problemet løste seg ved å ringe inn til blizzard, sende mails og vente 3 dager.

9107252[/snapback]

det jeg ikke skjønner er hvordan de kan si i emailen: Confirmed use of unapproved Third Party Software :S

9107271[/snapback]

 

 

Les litt om Blizzards program som heter "Warden".

Det er et spyware program Blizzard har laget for å scanne pcen din hver gang du fyrer wow for programmer som er "ulovelige".

Listen over programmer blizzard ikke liker er umulig og oppdrive, så det er like greit å holde seg på matten.

 

For å være helt ærlig, tror jeg du har bottet.

9114847[/snapback]

tror kanskje jeg har funnet et bevis på at jeg ikke kan ha bottet. ifølge deg så har blizzard et program som heter warden osv. Det du sier er at denne scanner pcen hver gang jeg fyrer wow, så beviset mitt, på at jeg ikke har fyrt opp wow er at jeg var i Spania når dette skjedde! jeg skal se om jeg kan på scanna flybilletten min, hvis det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Jeg har lest og hørt om så mange feilaktige banninger og diverse at jeg nesten blir sur. Men det er vel slik som skjer når man har så mange spiller og skal prøve å ta de som jusker, uten at det egentlig er en unnskyldning. Dessuten er det så mange som jusker og alle sier sikkert at jeg ikke har gjort noe, og da får man slik efengsel holdning. At man sier man blir lurt, og alle som hører sier - ja vi er alle blitt lurt og er uskyldige.

 

Skyldig til det motsatte er bevist virker neimen ikke til å være så langt ifra sannheten. Vil si det er klin umulig å få et saklig og detaljert svar også viss kontoen din blir bannet, nei her er man bannet og har ikke et kvekk og si uansett om du er skyldig eller ei.

 

Og viss dere synes jeg virker bitter, så har altså ikke hatt noen problemer med kontoen min.

 

Lykke til forresten, det kommer du til å trenge!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Du kan ikke bli bannet for å bruke koordinat addon eller andre lovlige addons. Regner med du har brukt et eller annet bot/speedhack/exploit/endring av filer eller noe sånt. Du vil vel bare ikke innrømme her hva du har gjort.

 

Såvidt jeg vet er permanent ban noe som Blizzard gjør når en sak er veldig nøye undersøkt og bevisene rimelig klare. Regner ikke med at du får kontoen tilbake...

9106672[/snapback]

 

 

Blizzard har ikke lov og se etter programmer på harddisken din, men de kan lese minnen din og sjekke hva slags programmer du har bruk. så om du noen gang har brukt et third-party programm så finner de det ut

Lenke til kommentar
Du har ikke kjòpt noe powerleveling da?

Ut ifra det jeg vet, og har erfart sà driver veldig mange i den bransjen med bots.

9116407[/snapback]

kjøpte pl 1-60 for en måned sia, men de sverger på og ikke ha brukt bot, og bannen kom nesten enuke etter de var ferii.

Lenke til kommentar
Du har ikke kjòpt noe powerleveling da?

Ut ifra det jeg vet, og har erfart sà driver veldig mange i den bransjen med bots.

9116407[/snapback]

kjøpte pl 1-60 for en måned sia, men de sverger på og ikke ha brukt bot, og bannen kom nesten enuke etter de var ferii.

9117578[/snapback]

 

De sjekker vel Ip opp mot hverandre, og de har vel ipene del flere powerlvling / gold selling sidene. De har vel sett at Ipen du først spilte på var i Norge, så plutselig blir accounten din spillt fra kina, og så blir du mirakuløst 60 kjapt, og så spilles den fra norge igjen.... Og power levlere bruker så godt som alltid bot.

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
kjøpte pl 1-60 for en måned sia, men de sverger på og ikke ha brukt bot, og bannen kom nesten enuke etter de var ferii.

HAHAH!

 

Du svarte nettop på ditt eget spørsmål. Kan du få åpnet kontoen? Nei, det kan du ikke. Og nei, det kan heller ikke onkelen din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...