Gå til innhold

mulig å åpne acc igjen hvis perm banna?


Anbefalte innlegg

Nei, det er jo det da :p Jeg aner ikke hva de sa eller skrev, men dersom du er 100% sikker på at du ikke har lasta ned noe tull, så er det vel bare å pushe på. De må vel ut med en redegjørelse for hva du spesifikt ble bannet for dersom du klager.

9107359[/snapback]

Jeg kommer aldri til og gi opp, hadde jeg brukt boter så hadde jeg nok innrømmet det og godtatt dette, men når jeg ikke har gjort noe som helst galt så gir jeg ikke opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg har jo aldri brukt eller gjort noen av eksemplene dine, så jeg lurer veldig på hvordan de kan skaffe "bevisene" som er nødvendige!

9107142[/snapback]

 

Ikke noe vits i å sitte her og lure. Spør dem. Du får ikke løst problemet her på forumet.

9107833[/snapback]

sendte to mail i går, så nå krysser jeg fingerne :blush:

Lenke til kommentar
Men jeg har jo aldri brukt eller gjort noen av eksemplene dine, så jeg lurer veldig på hvordan de kan skaffe "bevisene" som er nødvendige!

9107142[/snapback]

 

Ikke noe vits i å sitte her og lure. Spør dem. Du får ikke løst problemet her på forumet.

9107833[/snapback]

sendte to mail i går, så nå krysser jeg fingerne :blush:

9108740[/snapback]

Da får du nok en mail om et par måneder.

Lenke til kommentar

Siden blizzard taper penger på å perm banne folk så tar de nok seg tid på å undersøke om de "må" banne personen.

 

Det er uansett bare å klage hvis du vet selv at du ikke har brukt slike programmer, de kommer mest sannsynlig til å si at du er blitt bannet pga (det du sa). De trenger ikke komme med bevis, siden det ikke er noe å bevise.

Lenke til kommentar
Siden blizzard taper penger på å perm banne folk så tar de nok seg tid på å undersøke om de "må" banne personen.

 

Det er uansett bare å klage hvis du vet selv at du ikke har brukt slike programmer, de kommer mest sannsynlig til å si at du er blitt bannet pga (det du sa). De trenger ikke komme med bevis, siden det ikke er noe å bevise.

9109449[/snapback]

Siden det ikke er noe og bevise burde jeg vel få tilbake accounten :blush:

Lenke til kommentar

This is the post from Markeedragon.com

 

http://www.markeedragon.com/u/ubbthreads/showflat.php/Cat/0/ Number/673448/an/0/page/0/gonew/1#UNREAD

 

 

 

Last night was the laregest suspension wave of all time. Before I went to bed I was hearing that the big giant corporations had 80%+ worth of their accounts from PL, Gold Farming, Account selling, etc... hit

 

This will affect gold prices huge as many of the gold farmer accounts where closed.

 

If you where suspended in this rampage of Blizzard's. There are a few things you should know.

 

1. DO NOT continue any PL, buy Gold, or anything that breaks the rules. Or you are putting your account at risk for closure. You ONLY get 1 warning and if you must continue a PL buy a new account and transfer your toon then continue your service.

 

2. If you did not get an email from blizzard don't worry it's very common. It's an automated email sent out and if an error happens you won't get the message or your ISP, Email Provider or email software thinks it's junk mail and blocked it.

 

3. Your password changed... This is a big issue for people that do not have the registered email address anymore or are not the OO of the account. Blizzard many times changes the passwords on the suspended account and emails the new password to you. So if your account password was changed you have 2 optioins.

 

a. Go do a password recovery (if you have the email address)

b. Call blizzard and let them know your account had a 72 hour suspension but your email account is no longer valid on the account and you can't login to change it. And they can change the password over the phone with you.

 

If you have any other questions just post in the thread and I'll try and answer them for you. I know it's a crazy time with the past week have a small suspension wave every day leading up to this Massive one.

 

GL and be safe

 

Apparantly allot of people that claim to have done nothing wrong also got final warnings and perma banned.

 

(Posta den i en annen tråd, vet ikke om du har sett den..)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har fått en midlertidig ban på accounten min tidligere i WoW-karrieren. Drev på med et program, der du kan programere div. andre programmer som f.eks. småspill, bots, osv.

 

Botten jeg hadde laget var for MSN, og gav automatisk beskjed om at jeg var optatt/borte. Kjørte denne i minimized, og antakelig den som har blitt oppdaget. Nøyaktig hvorfor jeg ikke fikk permanent ban vet jeg ikke, men muligens fordi de ikke viste om det var "hacks".

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har fått en midlertidig ban på accounten min tidligere i WoW-karrieren. Drev på med et program, der du kan programere div. andre programmer som f.eks. småspill, bots, osv.

 

Botten jeg hadde laget var for MSN, og gav automatisk beskjed om at jeg var optatt/borte. Kjørte denne i minimized, og antakelig den som har blitt oppdaget. Nøyaktig hvorfor jeg ikke fikk permanent ban vet jeg ikke, men muligens fordi de ikke viste om det var "hacks".

9112322[/snapback]

det kunne like så godt vært en bot til wow som lå nede, så de hadde en ganske god grunn til og temp suspende deg. De har antagelig gjort en etterforskning på hva boten gjorde, eller om den hadde noe med wow og gjøre. Hadde det vært en wow-bot så hadde du fått perm ban.

Lenke til kommentar

blizzard har fortsatt ikke svart på mailen(e) jeg har sendt, heftig kjipt at det her skulle skje meg ass :cry:

 

prøvde of ringe blizzard på fredag, men ingen tok tlfen.

 

Heldigvis så er onkelen min advokat, og han har sag at hvis jeg ikke får tilbake accounten min så skal han "grille" dem :cool:

 

* Null bevis for at jeg har har eller har hatt noe som helst "advantage" programmer

* Har bevis på at jeg var i utlandet på et sted hvor det ikke finnes internett

Endret av -hauken-
Lenke til kommentar
blizzard har fortsatt ikke svart på mailen(e) jeg har sendt, heftig kjipt at det her skulle skje meg ass :cry:

 

prøvde of ringe blizzard på fredag, men ingen tok tlfen.

 

Heldigvis så er onkelen min advokat, og han har sag at hvis jeg ikke får tilbake accounten min så skal han "grille" dem :cool:

 

* Null bevis for at jeg har har eller har hatt noe som helst "advantage" programmer

* Har bevis på at jeg var i utlandet på et sted hvor det ikke finnes internett

9114372[/snapback]

Blizzard trenger ikke no bevis for å stenge kontoen din. De har rett til å stenge kontoen din bare fordi at de har lyst til å stenge den. Så selv om du kommer med 10 advoktater til blizzard så peker de på eula og advokatene må gå hjem.

Lenke til kommentar
Heldigvis så er onkelen min advokat, og han har sag at hvis jeg ikke får tilbake accounten min så skal han "grille" dem :cool:

 

* Null bevis for at jeg har har eller har hatt noe som helst "advantage" programmer

* Har bevis på at jeg var i utlandet på et sted hvor det ikke finnes internett

9114372[/snapback]

 

Han kan ikke gjøre noe som helst med det. Dette har ingenting med lover og regler å gjøre. Dette har å gjøre med kontrakten du har signert Blizzard, og du har gitt dem fullmakter, det er faktisk de som eier kontoen, ikke du.

Lenke til kommentar

Fikk selv perm ban på ene kontoen jeg hadde. Var rett etter The Burning Crusade kom, ville ha en BE pala som alt. Kjøpte derfor power leveling og det ble senere oppdaget av blizzard på en eller annen måte.

 

Fikkk senere en mail om at kontoen var bannet permanent. For ca 1mnd siden fikk jeg ny mail som sa at kontoen var åpnet igjen, MEN med en "FINAL WARNING". Så det kan være du får den tilbake etter en stund da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...