Gå til innhold

Avatar - The Last Airbender


Anbefalte innlegg

Virkelig? 10 av 10? The Last Airbender kan ikke på noen måte være bedre?

 

Nå er det lenge siden jeg har sett serien, men jeg husker den som en serie som var elendig hvor jeg alltid håpet at neste episode ville redde serien fordi jeg liker konseptet.

 

Utenom det kule konseptet er dette det jeg husker: Fillers, pinlig klisjédrama, logiske fallgruver her og der og en slutt som ikke var givende.

 

Derimot husker jeg at jeg var veldig stor fan av onkelen til ildprinsen.

 

Men takk for tipset om Korra. Skal sjekke det ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes nå serien var bra for det den var. Som sagt det var noe små pirk, spesielt i den siste sesongen. Men i det hele bilde synes jeg de lagde en veldig troverdig og levende verden, noe mange andre serier failer totalt på. Man kan så klart begynne å dvele på detaljer om at enkelte karakterer er alt for sterke, at noen valg ikke er fornuftige osv. Men jeg synes ikke det var noe så om ødela serien totalt. Det var en serie som vekte mange følelser hos meg og jeg drømte meg helt vekk i universet til serien, ergo 10/10. Hvis jeg skulle vært mer "realistisk" og sett fra en anmelders perspektiv ville jeg kanskje gitt serien nærmere 8/10, men fra min mening var den nesten perfekt. Tror likevel at det var en grunn til at serien vant så mange priser (Linky)

 

Ellers så var det jo litt klisj greier og blabla som du tar opp. Det som egentlig ødela mest for serien for meg var de "limitations" den hadde som følge av det er en barneserie.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hmm, denne har jo vært død en stund. Jeg bare lurer på om noen av dere vet om det er noen mulighet for å laste ned norske lydfiler til denne serien? Jeg sitter allerede med hele serien på engelsk, men jeg har en lillebror som ønsker å se serien, men han er for liten til å kunne forstå engelsk. Ville vært litt dumt å måtte spytte ut 5-600kr man ikke har, på noe man allerede eier for at han skal få se den :/

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...