Gå til innhold

Hvilke organsiserte aktiviteter kan dere anbefale?


Anbefalte innlegg

HVU er en litt hardere form for speideren, men jeg vil ikke ha satset på HVU i dag. Hele Forsvaret lider av pengemangel og latterlig fordeling av ansvar og styre, og dette går også ut over HVU. Flere avdelinger blir lagt ned og alt skal sentraliseres på et fåtall stasjoner i landet. Inside info, bare så det er sagt.

 

Som jeg tidligere har nevnt, sats på dans!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i samme situasjon som deg for et par måneder siden, leita en stund etter en hobby/noe og drive på med på fritiden. Til slutt bestemte jeg meg for at kampsport så gøy ut, begynte så på Ju-jitsu på Strømmen, utrolig morsomt, Anbefales! :thumbup:

Endret av Aleksmy1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
HVU er en litt hardere form for speideren, men jeg vil ikke ha satset på HVU i dag. Hele Forsvaret lider av pengemangel og latterlig fordeling av ansvar og styre, og dette går også ut over HVU. Flere avdelinger blir lagt ned og alt skal sentraliseres på et fåtall stasjoner i landet. Inside info, bare så det er sagt.

 

Som jeg tidligere har nevnt, sats på dans!

 

Nåja, den er ikke helt sant :p

 

Hva som skjer er uvist, men GIHV har vist sagt at HV-U IKKE Skal legges ned. (Er ihvertfall hva jeg har hørt. )

 

Men tilbake til Topic:

 

Hvis du liker å være ute, skyte, og litt "Army" preg, så er HVU tingen for deg.

Eneste kravene er at du er mellom 16 og 21 år, har rimelig god vandel (rulleblad).

 

Trivest veldig bra her, mye bra folk, og når du er på øvelse, bor tett, da blir du godt kjent med alle, og du får en god lagfølelse. (Må oppleves! )

 

Er vanskelig å svare spessefikk på dette, men svarer gjerne på spørsmål. :)

 

Mvh Espen, HV-U'er i HV 11 209. (Ålesund)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...