Gå til innhold

Lock eller mage?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal begyne med wow igjen etter å ha slutta en stund. Så skal jeg enten værra lock eller mage. Lurer da på hva de forsjellige ulempene og fordelene med de voc'sa er.

 

Ps 12 minutter til patchen er ferdig lasta ned..... SÅ FORT DERE  :tease:

9103008[/snapback]

 

Prøv begge classene til 20, så velger du selv ? :)

Lenke til kommentar
Smak og behag. Du vil ikke få noe definitivt svar på dette. Vi har ingen forutsetning for å vite hva _du_ vil like best.

9103211[/snapback]

 

Skjønner jo det, derfor spørr jeg etter hovedforsjellene på voc'sa så kan jeg tenke meg fra til hva jeg kunne likt :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha en hovedsaklig forskjell er vel det at mage er mer pewpew direct damage, mens locks setter på debuffs som bruker tid på å drepe fienden din.

Mage må drikke mye, men dreper relativt fort.

Locks trenger sjelden å reste pga. drain life + life tap, men de dreper vel litt treigere enn mage.

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at skal mage drepe nevneverdig fortere enn warlock så må magen bruke en del spells som koster shitloads med mana.

 

Åpne med en pyro (her går 6 (!!) sekunder), eller fireball.

Fireball spam

Fireblast så fort som mulig.

 

Warlocken bare hiver på dots, tapper og drainer i 7-8 sekunder før moben er død.

 

Var hvertfall sånn i mine warlockdager. Tror ikke det er forskjellig nå.

Lenke til kommentar
Jeg har inntrykk av at skal mage drepe nevneverdig fortere enn warlock så må magen bruke en del spells som koster shitloads med mana.

 

Åpne med en pyro (her går 6 (!!) sekunder), eller fireball.

Fireball spam

Fireblast så fort som mulig.

 

Warlocken bare hiver på dots, tapper og drainer i 7-8 sekunder før moben er død.

 

Var hvertfall sånn i mine warlockdager. Tror ikke det er forskjellig nå.

9103747[/snapback]

 

Ekte warlocks går for destro specc på høy-level !

 

Soul Fire, Incinerate, Searing Pain, MMMM... :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har inntrykk av at skal mage drepe nevneverdig fortere enn warlock så må magen bruke en del spells som koster shitloads med mana.

 

Åpne med en pyro (her går 6 (!!) sekunder), eller fireball.

Fireball spam

Fireblast så fort som mulig.

 

Warlocken bare hiver på dots, tapper og drainer i 7-8 sekunder før moben er død.

 

Var hvertfall sånn i mine warlockdager. Tror ikke det er forskjellig nå.

9103747[/snapback]

 

Ekte warlocks går for destro specc på høy-level !

 

Soul Fire, Incinerate, Searing Pain, MMMM... :thumbup:

9103775[/snapback]

lololololafflictionhore er jeg. :<

Lenke til kommentar
Jeg har inntrykk av at skal mage drepe nevneverdig fortere enn warlock så må magen bruke en del spells som koster shitloads med mana.

 

Åpne med en pyro (her går 6 (!!) sekunder), eller fireball.

Fireball spam

Fireblast så fort som mulig.

 

Warlocken bare hiver på dots, tapper og drainer i 7-8 sekunder før moben er død.

 

Var hvertfall sånn i mine warlockdager. Tror ikke det er forskjellig nå.

9103747[/snapback]

 

Ekte warlocks går for destro specc på høy-level !

 

Soul Fire, Incinerate, Searing Pain, MMMM... :thumbup:

9103775[/snapback]

lololololafflictionhore er jeg. :<

9103948[/snapback]

Samma her.
Lenke til kommentar

Jeg har en 70 mage og en 70 lock. Rerolla mage fordi jeg nesten spydde fordi jeg var dritt lei DoTs. Warlock er sinnsyke PvP, det skal de ha, men det er kjedelig i lengden imo. Mage kan mye mer morsomme skills og er en god PvE class.

 

Dersom du spiller warlock riktig klarer du lett å dra en mage på DPS, det er sikkert. Raidmessig er mage gøy, men warlock har evig mana :p

Lenke til kommentar

"ekte" warlocks går vel langt ifra destruction på høy level.

 

Affliction locks er det beste PvE messig, spiller selv en warlock på BT nivå, og vil si at affliction er både OVERLEGENT best i PVP og "bare best" i PvE.

 

Man har en enorm mulighet til å bevege seg uten å tape masse dmg, noe som er bare blir mer og mer viktig hvor lengere man kommer i spillet.

 

 

Skulle jeg starta en mage eller en warlock, så hadde valget SOLEKLART vært warlock. Har begge to på level 70, og har det MYE gøyere med warlock.

 

Det eneste mage kan som ikke warlock kan er å "one-shotte" i PVP, med sinnsvake pyroblast critter ect. resten er warlock. (warlock er en drøm å levle i tillegg) :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...