Gå til innhold

Two Worlds er i salg NÅ!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Javel så satte hesten min seg fast i en j*vla husvegg. Makan!

9111085[/snapback]

Trykk på 'H', så kommer hesten løpende uansett hvor den har satt seg fast hen. :)

Ellers synes jeg hesteridningen i Two Worlds var mye mer realistisk enn i Oblivion. En hest gjør ikke nødvendigvis det du vil, og går ikke nødvendigvis der du hadde tenkt deg. ;) Det greieste er å holde seg til stiene og veiene med hesten, og heller utforske villmarka til fots. Hesten synes det er veldig kjekt å trave avgårde på veiene, hesten er ikke så veldig glad i ulent terreng, og kan fint finne på å snu og gå et annet sted om du prøver å ri et sted den ikke har lyst til å gå.

Jaja, hesteridningen ble i alle fall mye mindre frustrerende for min del når jeg tilla hesten litt sjel og egen vilje, og heller prøvde å tilpasse meg hesten enn å kreve at den skulle ta seg fram over alt som en tanks. ;)

9124392[/snapback]

Du er virkelig inne på noe her, og når jeg sjekka manualen så har de kanskje gjort hestene litt lite "håndterbare" med vilje. Det står f.eks. noe om at du fortsatt styrer helten, og ikke hesten, selv om han sitter på hesteryggen. Det innebærer jo at den kommandoen du gir helten, må videreformidles til hesten, noe som medfører litt forsinkelse. Jeg er enig i at hesteridningen fremstilles mer realistisk her enn i Oblivion, hvor den fungerer som et kjøttberg blottet for egen vilje/instinkt.

Skrevet
Grafikken ser mildt sagt... dårlig ut.

Noen som har noen 1600x1200 screens med alt på maks, inkludert AA/AF?

9119713[/snapback]

Har prøvd det littegranne, jeg ble ikke imponert over grafikken. Jeg har riktignok ikke noe super-duper kort, men hallo. :mad:

Menmen, dersom resten fenger, klarer jeg fort å glemme den dårlige grafikken. :)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd demoen for en uke siden. Jeg har erfaring med spill som fallout og gothic. Spilte en time eller to. Noe som var litt merkelig var hvordan man gjenoppstår hver gang man dør, og regenererer livskraft ved alle shrines. Nedkjempet for eksempel en stor bjørn ved å stå inntil en shrine og la livkraften bli fylt opp etter hvert som jeg ble skadet. Kom meg heller ikke tilbake til utgangspunktet da jeg hele tiden ble gjenfødt lenger og lenger ut i spillverdenen. Er dette bare tilfelle i demoen, eller eller er fullversjonen også slik? Litt rart synes nå jeg. Har likevel litt tro på dette spillet :)

Endret av steinarfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...