Gå til innhold

SMS Mania, 30 dager eller til måneden er over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har nå bestilt W610 fra NetCom for 1,- og leser om sommer tilbudet for de med YoungTalk. Altså 2 mnd. med gratis SMS Mania. Men jeg er ny ang. denne tjenesten, og er ikke sikker på om hvis jeg benytter dette tilbudet i dag, om det varer ut August eller frem til 18. september? For hvis det da slutter på enden av måneden, så bestiller jeg heller tilbudet i starten av nesten måned.

BTW: Det tilbudet er jo latterlig billig! 1,- for W610 med 512MB og Justin Timberlake pakke(ikke det at jeg bryr meg om det), i tillegg så får jeg 2 mnd gratis SMS Mania :w00t::dribble:

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikker på hvordan det er under et slikt tilbud, men vanligvis følger de kalendermåneden. Man får altså "fyllt opp" 2000 sms den første i hver måned.

Skrevet
Ikke sikker på hvordan det er under et slikt tilbud, men vanligvis følger de kalendermåneden. Man får altså "fyllt opp" 2000 sms den første i hver måned.

9096384[/snapback]

Oh :(

Men hvis man har YoungTalk og bruker sånn NetFill eller hva det heter, åssen er det da? 30 dager, eller kalender mnd?

Skrevet
Man har smsmania i en måned om gangen, dvs bestiller du 7. juni varer den måneden til 7. juli

9100426[/snapback]

sikker? blir det ikke fylt på 2000 sms hver månedsskifte?

Skrevet

Jeg har SmartTalk med fakturaperiode fra 1. i hver mnd. Den første måneden fikk jeg 2000 sms, men ble bare fakturert for de dagene som var igjen (200/30 * antall dager)

Men ville jo tro at hvis du bestiller smsMania på kontantkort ovs så har du det i en mnd. fra den dagen du bestiller...

Skrevet

Om du har Youngtalk og setter på smsmania midt i en måned så trekker de bare fra de aktive dagene dine.

Om du kjøper netrefill eller slikt et smsmania kort virker det i en måned fra du aktiviserer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...