Gå til innhold

AoC: Betatestingen i Gamer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neppe, jeg kan faktisk ganske mye engelsk. er litt forskjellig nå enn da du gikk på ungdom skolen på 50-tallet.

For jeg gikk på ungdomsskolen på 50taller?

 

Det var riktignok ikke i dette årtusen, men 50 taller var det heller ikke. Når det er sagt, så er du som mange andre sier ikke gammal nok til å i det heletatt spille dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:ermm: Syns det er ganske urettferdig at flere av de som vant jukset med alderen da de sier klart og tydelig i konkuransen:

 

For å søke om deltagelse må du være fylt 18 år
Lenke til kommentar

Beklager å måtte skuffe deg keeperno, men du kan nok ikke mye engelsk. :)

Du kan helt sikkert bruke forholdsvis enkle ord for å gjøre deg forstått, men å si du er god i engelsk vil være en fornærmelse mot det engelske språk.

Det skal mer til enn noen få engelsktimer i uka på barneskolen, pluss å se noen amerikanske Hollywoodfilmer hvor ordet fuck brukes i hver setning for å bli god i engelsk.

 

Du får kose deg med betaen, men du burde revurdere om du skal spille det mtp aldersmerkingen da den er der for en grunn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Beklager å måtte skuffe deg keeperno, men du kan nok ikke mye engelsk.  :)

Du kan helt sikkert bruke forholdsvis enkle ord for å gjøre deg forstått, men å si du er god i engelsk vil være en fornærmelse mot det engelske språk.

Det skal mer til enn noen få engelsktimer i uka på barneskolen, pluss å se noen amerikanske Hollywoodfilmer hvor ordet fuck brukes i hver setning for å bli god i engelsk. 

 

Du får kose deg med betaen, men du burde revurdere om du skal spille det mtp aldersmerkingen da den er der for en grunn.

9108401[/snapback]

Tull og tøys. Det går fint an å være god i engelsk, selv om man nettopp har fått dun på'n. Jeg er fjorten og, tro meg, jeg kan mer enn å gjøre meg forstått.

Lenke til kommentar
... var jo 18 års aldergrense!

 

Edit: Ikke for å være slem, men dette er ikke et spill for en 13-14 åring, med masse blod, vold, mere blod og ikke minst nakenhet.

9104641[/snapback]

 

 

Spill har ikke aldersgrenser i norge. kunn anbefalinger.

Er enig i at det ikke er noe spill for så unge folk tho.

Endret av Dypfryst
Lenke til kommentar

Ta nå å gi faen i om han er underaged eller ikke da...hvis han er tretten og vil gå på 15 årsfilm så han han lov til det om han får foreldrenes samtykke. Hvis han kjøper dette spillet når det kommer ut kommer sikkert foreldrene hans til å få vite det, tipper at de ikke har noe i mot det.. Det jeg tror egentlig er at alle de som sitter her å påstår at han ikke er god nok i engelsk, at han ikke er gammel nok osv. er bare en gjeng med misunnelige gamere.... Han har hatt engelsk på skolen kanskje 4 ganger eller mer i uka i 8 år jo....da kan han mer enn å gjøre seg forstått...

 

Lykke til med beta-testinga :D

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi drite i at han er 13?

Han har selv krysset av på at han er over 18 år, og da er det brudd på visse regler.

Og "jukse" til seg betaen ved å lyve på alder mens folk som faktisk er over 18 år med fatning sitter og vil prøve :p

 

Forresten: Nok en som har eid seg selv. Alltid like morro.

Endret av Paulex
Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi drite i at han er 13?

Han har selv krysset av på at han er over 18 år, og da er det brudd på visse regler.

Og "jukse" til seg betaen ved å lyve på alder mens folk som faktisk er over 18 år med fatning sitter og vil prøve :p

 

Forresten: Nok en som har eid seg selv. Alltid like morro.

9205335[/snapback]

 

Jeg har ikke eid meg selv...greit nok at han har brutt en regel. Men, det er vel hans problem? Og ikke deres? Det er sikkert en del andre som har krysset av på å være atten eller eldre som ikke er det og har fått muligheten til å være med på beta-testinga.

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi drite i at han er 13?

Han har selv krysset av på at han er over 18 år, og da er det brudd på visse regler.

Og "jukse" til seg betaen ved å lyve på alder mens folk som faktisk er over 18 år med fatning sitter og vil prøve :p

 

Forresten: Nok en som har eid seg selv. Alltid like morro.

9205335[/snapback]

 

Jeg har ikke eid meg selv...greit nok at han har brutt en regel. Men, det er vel hans problem? Og ikke deres? Det er sikkert en del andre som har krysset av på å være atten eller eldre som ikke er det og har fått muligheten til å være med på beta-testinga.

9205401[/snapback]

Selvfølgelig er det DERES problem. Altså FunComs problem.

Det er en grunn til at dem har satt 18 år som krav for å være en beta tester.

 

Jeg regner med at du kan tenke til deg selv hvorfor.

Lenke til kommentar

Beta er ikke for at spillere skal få se hvordan spille er, ivertfall ikke først og fremst. Beta handler om at folk skal teste spille og gi tilbake melding på bugs osv, sånn at funcom kan fikse og gjøre spillet enda bedre. Det går an og vere god i engelsk om du er under 18år, å si noe annet er totalt meningsløst, men for at funcom selv skal få mest utav betan er det nok best for dem at de fleste er over 18år, for folk over 18år er som regel mer modne og kan skrive mer i detalje hva som er bra dårlig, hva de liker og missliker osv, spillet appelerer jo mest til de over 18år så da burde de være folk over 18år som er med på å forme sluttresultatet også. Men lykke til med betaen, har selv betakey og venter bare for å få mail fra funcom når den starter

Lenke til kommentar

Sånn blir det når man gjør tilfeldig uttrekning og ikke kan verifisere alder.

 

Det spiller null rolle hva engelsk kunnskapene osv er. Grunnen til at Funcom vil ha 18 åringer+ til betatesting er at de kan signere en NDA som er juridisk bindene. Barn (1-18 år) i Norge kan ikke signere juridisk bindende avtaler. (ekteskap, huslån, osv osv osv). Ved noen tilfeller som bankkonto og slikt så er som regel foreldre oppsatt som verge/eier av konto.

 

Så det vil si at en 14 åring som er i Age of Conan beta testing ikke er bundet til avtalen om at han/hun ikke kan si noe om spillet før det er sluppet. Men samtidig får dette neppe konsekvenser for noen andre om de gjør det samme, da mest sannsynlig det eneste som skjer vil være at vedkommende blir utestengt fra beta. Noe som de fleste spillere neppe vil ;)

 

Det er nok bare for å gjøre Funcom sin juridiske avdeling glad og fornøyd at de har "covered their ass".

Lenke til kommentar
Neppe, jeg kan faktisk ganske mye engelsk. er litt forskjellig nå enn da du gikk på ungdom skolen på 50-tallet.

 

Har spilt masse MMORPG spill og kan en god del, så jeg er ikke en såkalt "noob" innen Online spill.  :blush:

 

Men som sagt tidligere, vi får mest sannsynligvis ikke lov til å si noe om det til andre folk :ermm:

 

Forstår ikke hvorfor enkelte folk skal ha så jævlig mye imot fjortiser, er enig med at noen kan være ganske idiotiske, men man kan ikke ta alle for å være den samme  :nei:

9103617[/snapback]

 

Hva har du i engelsk? Can you beat me? Huh, little-guy... Vel, er 13 jeg også. :ph34r:

Lenke til kommentar

Fikk faktisk en -6 nå før sommerferien, sitter på hytta nå og ser på denne endeløse krangelen, er det vits å drive å slenge så mye dritt egentlig ? alt jeg ville var bare om noen hadde noe anelses nårtid testinga var. :nei:

 

Ønsker at en moderator stenger denne tråden :hrm:

Endret av keeperno
Lenke til kommentar

Jobber alle her i funcom siden dere bryr dere så innmari eller? La nå gutten få spille, tviler sterkt på at spillet blir dårligere om 1 person mot formodning har dårligere engelskkunnskaper enn andre. Jeg kjenner langt flere 18+ som sannsynligvis kan dårligere engelsk enn dagens 8-åringer.

Endret av Stavmikser
Lenke til kommentar
Mer siktet til hvor seriøst de tar dette med å bidra i betaen da. Men okei.

9094984[/snapback]

Einig. Beta vert sluppet for at spelet skal finpussast mest mogeleg. Det seier seg sjølv at personer over 18 er betre til å bidra (og faktisk forstår alvorligheita) med å bedre spelet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...