Gå til innhold

AoC: Betatestingen i Gamer


Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Ja, jeg var så heldig at jeg vant betakey til Age of Conan Betaen.

 

Lurte bare på en ting, er det noen som vet noe om nårtid den kan være ? Slutten av august eller noe sånt ? :blush:

 

Gleder meg noe forferdelig og kan bare ikke vente.

 

Og en annen ting, hvordan går det å kjøre AoC med et Nvidia Geforce 7900 gt/gto ? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei dere!

 

Ja, jeg var så heldig at jeg vant betakey til Age of Conan Betaen.

 

Lurte bare på en ting, er det noen som vet noe om nårtid den kan være ?  Slutten av august eller noe sånt ?  :blush:

 

Gleder meg noe forferdelig og kan bare ikke vente.

 

Og en annen ting, hvordan går det å kjøre AoC med et Nvidia Geforce 7900 gt/gto ? :hmm:

9093854[/snapback]

 

Hvordan det endelig fungerer kan vel du svare oss på bedre. :innocent:

 

Hvis vi tar utgangspunkt i Oblivion så burde det gå bra det der.

Lenke til kommentar

Heldig du, kan du gjøre oss enn tjeneste? Når du spiller, kan ikke du ta å oppdatere oss om forskjellige ting? Slik som, hvor god pc må man ha, er det mange buggs? Fynker det med mange spillerer på enn server, og viktigst av alt, er det ett spill man kan legge våres beste forhåpninger til? :D

Lenke til kommentar
Du går i 8. først som er en del av ungdomsskolen.

9101117[/snapback]

Det forrandrer ikke på at 9ende er nettopp ferdig med barne skolen.

 

Nettopp ferdig kan være 2år, 3år, 10år.

 

F.eks når en på 80 sier nettopp født til en på 20. Det har han full rett til.

 

:shrug:

Lenke til kommentar

Neppe, jeg kan faktisk ganske mye engelsk. er litt forskjellig nå enn da du gikk på ungdom skolen på 50-tallet.

 

Har spilt masse MMORPG spill og kan en god del, så jeg er ikke en såkalt "noob" innen Online spill. :blush:

 

Men som sagt tidligere, vi får mest sannsynligvis ikke lov til å si noe om det til andre folk :ermm:

 

Forstår ikke hvorfor enkelte folk skal ha så jævlig mye imot fjortiser, er enig med at noen kan være ganske idiotiske, men man kan ikke ta alle for å være den samme :nei:

Endret av keeperno
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

... var jo 18 års aldergrense!

 

Edit: Ikke for å være slem, men dette er ikke et spill for en 13-14 åring, med masse blod, vold, mere blod og ikke minst nakenhet.

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...