Gå til innhold

Arrangere felles spillekvelder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske artig å teste ut slike spill engang iblandt. Er gjerne med på Goldeneye igjen.

 

Det er jo også haugevis med andre typer slike spill der ute, spesielt basert på source motoren. Kunne vært gøy å teste ut de også.  :)

9217173[/snapback]

Einig.. Og mesteparten av moddene er jo rundt > 200 mb, så går kjapt for alle å skaffe.. Såfremt du har eit sourcebastert spel installert :) Var i alle fall fett den tida vi spelte igår.. Må berre få ein med god linje ;)

Lenke til kommentar
aspic poste et forslag til hva vi kan prøve i måra

savge 2 link til spillet her

9222425[/snapback]

 

laster ned. Og stiller meg til disposisjon i morgen erhrm idag. :)

 

Choose to be a commander and you will play an in-depth RTS managing the stronghold, or choose to be a warrior and you will play an intense game of first person combat. With the creation of a new game play genre, RTSS (Real Time Strategy Shooter), Savage expertly redefines the first-person shooter and real-time strategy genres by combining elements of both into one cohesive experience. As the commander in RTS mode, you will tackle resource management, develop a robust tech tree, plan your assault and lead real human players into battle. As a warrior in action mode, you will master many unique weapons, powerful units, and siege vehicles to fight a fast paced battle.
Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Jeg pleier og spille et Horror Survival mod/spill til Half-Life 2 som heter Zombie Master. Den er fremdeles i beta men er ganske morsom. Hele poenget er at man har flere spillere som spiller Survivors også har man en spiller som spiller Zombie Masteren.

 

Survivors er noen få mennesker som har overlevd en kjempekatastrofe der zombier og andre undead monstre har spredd seg rundt i en døende sivilisasjon. Mens Zombie Masteren er en usynlig ond kraft/demon som maner opp utallige undead monstre som han slenger på menneskene som i et RTS spill. Men spiller du som Survivor er det standar FPS i Co-Op stil.

 

Det er inspirert av filmer som Night of the Living Dead, Dawn of the Dead og Day of the Dead etc.

 

Ofte så er det objectives som må fullføres av Survivors mens Zombie Masterens objective er alltid og bare drepe alle Survivors i spillet. Våpen og ammo kan noen ganger være mangelfullt mens hordene med undead bare vokser og vokser. Noe som gjør at man må samarbeide og bruke omgivelsene til og ta ut så mange som mulig eller og barrikadere dere inne et trygt sted etc.

 

Hadde dere vært interessert i dette? Jeg legger ved en link her: Zombie Master

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Hah jeg er med! Det hørtes jo helt rått ut. Zombier er svingøy! :)

 

*laster ned*

 

Edit:

Er stor fan av George A. Romero's filmer. Et spill som tar etter de filmene er noe jeg har lengtet etter.

 

Jeg vil nevne 2 modder til source jeg har bitt meg fast i:

-Battlegrounds 2

-Pirates, Vikings and Knights II

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...