Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er pene øyne i dine "øyne"?


Anbefalte innlegg

Hvor pene øynene er avhenger også av resten av ansiktet.

 

Og ikke minst hårfarge og form på øyenbrynene.

 

Jeg synes det er helt utrolig å se inn i de brune øynene til gutten min, men det er fordi han er mørk i håret i tillegg. Blondt hår og brune øyne kræsjer veldig for meg.

Selv skulle jeg ønske jeg hadde grønne, men blir egentlig mer og mer fornøyd med å ha vanlig, blå øyne.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kva farge dei har, er vel ikkje så viktig. Men korleis uttrykket er, på ein måte :)Han eg likar no, har heilt fantastisk nydelege auge. Det kjennest som om du er den einaste i heile verda når han ser på deg, samtidig som om du får lyst til å gi han ein stor klem fordi augo hans seier "Syns synd på meg" på ein måte. Noko à la "Pus" i Shrek-filmane xP

 

post-204951-1275260393,5172_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Synes 'puppy'-øyne hører til på, vel, valper. :p Store øyne er så ..voldsomt? Er heller ikke fan av mye sminke rundt øyne. Man kan jo fremheve øyenfargen ved å samkjøre den med overdel. Ellers tror jeg ikke jeg legger stort merke til hvilken farge folk har på øya.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg syns ikke at fargen er så viktig. Det er det lille glimtet/blikket i øynene som bestemmer om det er pent. De dype, brune og harmoniske øynene er de peneste, og med det riktige glimtet, blir det sånne øyne som man ikke kan slutte å se på ;)

Lenke til kommentar

Elsker øyer som virkelig står ut i ansikt og nærmeste lyser. Er liksom digg når Øynene er det første du merker i ansiktet. Blåish og grønne/hazle er øyer jeg lett faller for. På formen liker jeg at de er litt sånn katte aktig og sexy, maskara er viktig. Brune øyner er jeg ikke så fan av desverre, men noen mennesker kler det ganske bra da..

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=hczoeoUf9f0

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

pene øyne har en person, du kan sitte å se dypt inn i øynene. og føler velbehag og forelskelse. som en en jente jeg liker da, jeg kan sitte å se ho i øynene 10-16 min. når vi ser på hverandre. det er vakkert.

Lenke til kommentar

Her er mine. Jeg syns de er greie, jeg. :)

Det ene er tatt med speilrefleks i et helt annet lys, dog. Men de er ikke redigert.

 

For meg kommer det ofte an på håret, egentlig. Til fylfig, langt nøttebrunt hår, er det veldig fint med brune øyne som står i stil. Ta Lana lang fra Smallville for eksempel. Øynene hennes har også den rette formen. Men blå øyne kan også være veldig, veldig fint på brunetter fordi det skaper en såppas sterk kontrast. Vil likevel si at blå og grønne øyne passer de fleste hårfarger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...