Gå til innhold

Søkefunksjonen litt ødelagt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir rett og slett for dumt. Då e det noe de bør fiksa på uansett

 

Det er ikke vi som har skrevet forumet (www.phpbb.com). Som nevnet et annet sted er søkefunksjonen i det nye forumet langt ifra optimal. På grunn av en svært innvikla søketeknikk er det ikke noe jeg kommer til å sette meg ned å undersøke med det første.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hmm,, likte masse bedre den forrige søke funksjonen..

no viss eg søker på "Kaksa" for å sjå på poster eg har postet i og sjå om der er nokon mld. som eg burde sjå..

blir dei sortert etter kven som sist var postet I ikkje kva tid eg postet den posten som kjem fram i søket..

If you know what i meen...

 

tidligare var søkinga perfekt...

det er det ikkje no!

P.s kva med å sette en del mer av språket til norsk?

er ikkje dette ei norsk side?

Lenke til kommentar
Det er ikke vi som har skrevet forumet (www.phpbb.com). Som nevnet et annet sted er søkefunksjonen i det nye forumet langt ifra optimal. På grunn av en svært innvikla søketeknikk er det ikke noe jeg kommer til å sette meg ned å undersøke med det første.

 

Mvh,

Amund

 

Takker for denne oppklaringen.

Jeg hadde selv en post om manglende logikk i soekinga under det gamle forumet, og ble da avspist med svada'et: "Det kommer et nytt forum".

 

Og naa blir vi da fortalt at "Nei, dette er for vanskelig for meg, saa det gidder jeg ikke se paa en gang".

 

Staa paa gutta.

Lenke til kommentar

Og naa blir vi da fortalt at "Nei, dette er for vanskelig for meg, saa det gidder jeg ikke se paa en gang".

 

Staa paa gutta.

 

Dersom noen melder seg frivillig til å "bug-fixe" denne søkefunksjonen så er de hjertelig velkommen. Dessverre har jeg ganske mye annet å gjøre også, slik at jeg vil prioritere en del andre oppgaver fremfor å studere søkefunksjonen til det nye forumet.

Håper på forståelse for at vi ikke har anledning til å gjøre alle mulige endringer i et forum (da ville vi selvsagt heller valgt å skrive vårt eget skreddersydde forum) :-)

 

Det går jo selvsagt an å ta opp saken med de som har skrevet forumet. Vil tro det er det mest effektive dersom man legger frem problemstillingen på en saklig måte, men det vil helt sikkert ta en del tid å få igjennom.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

det jeg har lagt merke til er at søk (som funket på det gamle forumet) ikke fungerer slik som de skal.

Søkte etter en tråd som inneholdt en norsk DC hub, men neida. Går ikke å søke på alle ord. Lar jeg være får jeg ca. 1000 ganger flere treff enn før. Alle tråder som har ordet HUB eller DC i seg dukker da opp og jeg gidder ikke å se gjennom 40 sider etter den tråden jeg leter etter.

 

Get it fixed (and that's an order)

 

btw. hvorfor kan jeg ikke velge om signatur skal være med lengre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...