Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lest litt at folk tror den kommer midnatt GMT... men tviler sjøl egentlig, tror dere som vil ha GT5P på harddisk må vente til i morgen.. glad jeg kjøpte på blu ray i går da :)

 

EDIT: suger at det ikke er updated, hadde lyst å prøve euro 2008 på ps3... irriterende at US store ikke får euro 2008 men det kan jeg skjønne siden de ikke er med :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
har lest litt at folk tror den kommer midnatt GMT... men tviler sjøl egentlig, tror dere som vil ha GT5P på harddisk må vente til i morgen.. glad jeg kjøpte på blu ray i går da :)

 

EDIT: suger at det ikke er updated, hadde lyst å prøve euro 2008 på ps3... irriterende at US store ikke får euro 2008 men det kan jeg skjønne siden de ikke er med :p

 

 

Er de ikke? USA har jo et kjempe godt landslag. Merkelige greier :tease:

 

Men fra spøk til kommunisme.

 

Jeg vil også ha Euro 2008. Har spilt ihjel FIFA street 3 demoen nå. Kjedelige greier egentlig. Hvilke lag er det på demoen egentlig?

Lenke til kommentar
har lest litt at folk tror den kommer midnatt GMT... men tviler sjøl egentlig, tror dere som vil ha GT5P på harddisk må vente til i morgen.. glad jeg kjøpte på blu ray i går da :)

 

EDIT: suger at det ikke er updated, hadde lyst å prøve euro 2008 på ps3... irriterende at US store ikke får euro 2008 men det kan jeg skjønne siden de ikke er med :p

 

 

Er de ikke? USA har jo et kjempe godt landslag. Merkelige greier :tease:

 

Men fra spøk til kommunisme.

 

Jeg vil også ha Euro 2008. Har spilt ihjel FIFA street 3 demoen nå. Kjedelige greier egentlig. Hvilke lag er det på demoen egentlig?

 

hehe skal ikke være frekk siden du kanskje ikke er veldig med på fotballfronten men euro 2008 har bare lag fra europa :p EURO 2008, hehe merk "EURO" :) men spillet skal lanseres i USA, det som er rart så skjønner ikke hvorfor det ikke er demo på US Store..

 

du kan være frankrike eller tyskland på demoen, thats all :( og 2 min omgang, så er ikke så særlig mye men har prøvd på x360 og var et deilig spill :)

Lenke til kommentar

Gran Turismo 5: Prologue 350 kr

Real Fishing £3.49

Turok map pack £1.99

UT3 map pack FREE

Biolith Rebellion Set 2 £6.99

UEFA EURO 2008 Demo FREE

GT trailers FREE

World Tour trailer FREE

EoJ trailers FREE

 

da kjøper jeg heller på Elkjøp til 299, - ............

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Det var på tide:)

Laster ned GT5P atm.

 

litt dumt at det kom på 50 kr. mer enn elkjøp, syns du/alle som laster ned fra PSN ikke at det ble litt kjipt? eller laster dere ned fra EU i pund/euro som blir billigere eller noe?

 

herregud, er det bare for meg at PSN går JÆVLIG treigt! får ikke lastet ned euro 2008 demo, går sånn 1 mb hver 10 minutter, vanligvis går det hver to sekunder! er det pga. stor pågang? for internett funker som vanlig ellers hjemme på pc og 360! si ifra hvis noen andre har samme problemet

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...