Gå til innhold

PS3 + 2 spill + 2 kontrollere til 5399,- hos GAME!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det en reklame for dette tilbudet noe sted? Elkjøp kjører vel fortsatt prisgaranti, så hvis man tar med en reklame fra Game til Elkjøp skal man få den til samme pris.

9107150[/snapback]

Hmm. Var noen som skrev i en annen tråd at Elkjøp har sluttet med slike garantier. Men iom. at Game er en fast butikk i nærmiljøet så tilfredstiller de kravene i forhold til den kjøpsgarantien de evt. har/hadde. I så fall er det bare å oppgi navn på butikken og telefonnummer til selgeren på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min hos Game i Oslo på onsdag, og fikk ikke velge spill. Motorstorm og Resistance var de eneste spillene jeg kunne få med. Greit nok, egentlig, siden de to virker som de beste i den lista uansett. :)

9106757[/snapback]

Så du var én av de to som fikk maskin? Heldig du!

9107116[/snapback]

 

 

Haha. Seriøst? Hadde de bare to stykker? Jeg ringte dem på tirsdag, men fikk beskjed om å vente til onsdag, siden de mangla Resistance. Merkelig at ingen rakk å snappe den før jeg kom i 17-tida.

Lenke til kommentar
Haha. Seriøst? Hadde de bare to stykker? Jeg ringte dem på tirsdag, men fikk beskjed om å vente til onsdag, siden de mangla Resistance. Merkelig at ingen rakk å snappe den før jeg kom i 17-tida.

9108233[/snapback]

Jeg ringte de på torsdag og de nevnte da at de kun hadde fått inn to konsoller på ettermiddagen dagen før, hvorav disse hadde gått med én gang...

Lenke til kommentar
Haha. Seriøst? Hadde de bare to stykker? Jeg ringte dem på tirsdag, men fikk beskjed om å vente til onsdag, siden de mangla Resistance. Merkelig at ingen rakk å snappe den før jeg kom i 17-tida.

9108233[/snapback]

Jeg ringte de på torsdag og de nevnte da at de kun hadde fått inn to konsoller på ettermiddagen dagen før, hvorav disse hadde gått med én gang...

9108417[/snapback]

 

Wow. Kan ikke huske å ha hatt flaks med noe sånt før. Maskina var iallfall fin. Men det er vel neppe noen trøst.

 

Regner med du sjekka med begge butikkene i Oslo? For ordens skyld, jeg kjøpte min i kirkegata.

Lenke til kommentar
Wow. Kan ikke huske å ha hatt flaks med noe sånt før. Maskina var iallfall fin. Men det er vel neppe noen trøst.

Bra du er fornøyd :)

 

Regner med du sjekka med begge butikkene i Oslo? For ordens skyld, jeg kjøpte min i kirkegata.

9108430[/snapback]

Godt poeng. Jeg sjekket kun sjappa i kirkegata, men det er sikkert ikke dumt å ringe den i parkveien heller. Antok egentlig bare at iom at det er samme kjede så er de sikkert tomt begge steder uansett.

Lenke til kommentar
et kjapt offtopic spm. sett at jeg reiser til england, og mens jeg er der kjøper (dvs. 'vinner') en ps3. kan dem da si noe når jeg tar den med meg i gjennom tollen? (hvis jeg blir stoppet)

9086959[/snapback]

Du må være i landet i 24 timer og da slepper du å betale toll. Viss det svaret kan hjelpe så du slepper å late som om du har vunnet den. :thumbup:
Lenke til kommentar

De kjører vanligvis ikke prisgaranti når varen ikke er på lager hos Game. Han var på bakrommet og hadde tydeligvis ringt til Game og funnet ut at de ikke fikk PS3 på lager igjen før onsdag i neste uke. Han ville først at jeg enten skulle kjøpe den til vanlig pris / evt. et dårligere tilbud enn hos Game, og komme tilbake og få penger igjen med prisgaranti en dag Game hadde maskinen på lager. Det tok en stund før han skjønte at det ble for dumt... :-P

Lenke til kommentar
Merkelig at du måtte diskutere, det er jo 30 dagers åpent kjøp, så de har bare seg selv å takke. Hdde de vært smarte, så hadde de tilbudt deg samme pakke som på Game.

9112887[/snapback]

 

Hvis de uansett har lite tro på at han får tak i den til den prisen trenger de vel ikke bekymre seg for at de får den tilbake igjen?

 

Å gi prisgaranti på noe som uansett er tilnærmet umulig å få tak i er bare dumt av butikken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...