Gå til innhold

Mass Effect - E3 demonstrasjon


StaBBer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var også en del tearing la jeg merke til, siden vi likevel er inne på det negative. Tenkte ikke noe særlig over vannet som du nevner, men du har et poeng.

9062265[/snapback]

hvis du ser klippet fra E3-konferansen til MS, er dette veldig tydelig.

 

 

Men selvsagt, dette betyr såpass lite at det ikke bryr meg så mye.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Årets definitivt sikreste kjøp! Ble imponert over hvor stort det hele var, når de demonstrerte utsomingen ifra planeten-->solsystem-->galakse osvosv...(husker ikke helt rekkefølgen) og at samtlige steder skulle ha innhold. Mtp hvor stort jeg syntes KOTOR var, så blir jo dette hinsides. Fatter ikke at alt dette kan få plass på en DVD(?)...

Lenke til kommentar
Enda eit spill som ALLE ser ut til å få reisning av, men som eg enda ikkje har blitt heilt frelst av. Skal se dette her etter jobb i natt så kanskje eg vender tilbake som ein nytømt mann.

9063454[/snapback]

 

 

hehe, er faktisk litt enig der. har liskom ikkje sett det som så fantastisk og fårstår ikkje helt hav som er så bra med det :p

 

Men nå har jo ikkje eg satt meg inn i spillet og slik da.

Men det eg såg fra den videon var bare helt fantastisk :dribble:

får vell se resten når eg får tid.

Lenke til kommentar
Tror alle vil nyte spillet ved første sekund. De som har spilt KotOR, vil garantert like dette...

9063478[/snapback]

Det var ene og alene grunnen til at jeg gleder meg til dette spillet! Etter hvert som jeg har sett noen klipp her og der så er dette en bankers for min del. Stoler på gutta som fikk en som meg til å spille Kotor flere ganger :!: For jeg liker egentlig ikke slike spill :hmm:

 

Kotor :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...