Gå til innhold

Call of Duty 4 E3 (PS3/360)

phewBAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikka regga meg til random draw, men har jo ikkje gold abn. på snylte kontoen mim da. Vil det f.eks funke med dise 48 timers lappene man får med i spill etc ? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikka regga meg til random draw, men har jo ikkje gold abn. på snylte kontoen mim da. Vil det f.eks funke med dise 48 timers lappene man får med i spill etc ? :p

9381098[/snapback]

Det bør funke det, ja.

Men har du fått kode/token?

Skrevet
Enter now burde jo funke? Har laget en konto der jeg utgir meg for å være over 18 og amerikansk, men enda funker knappen altså ikke.

9371413[/snapback]

Har ett lignende problem.. "Enter Now" fungerer for meg, men når jeg skal oppgi brukernavn & email går det bare i en uendelig loop..

9381023[/snapback]

Samme her. Tror jeg venter til den slippes her jeg, burde jo ikke være lenge til. Uansett stress og fylle på sånne gold greier hver 48. time. :p

Skrevet

Hey!

Jeg fikk denne e-posten i dag:

"Welcome to the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA!

Congratulations on being selected to participate in the public multiplayer

BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare.

Your Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA Token is:

C3TQY-PCKTF-TCJCX-XXXXX-XXXXX".

Kommer det til å fungere, selv om jeg ikke bor i USA?

Hvis flere får hadde det vært kjekt å prøve dette sammen med nordmenn, så det er bare å legge meg til på vennelisten, fortsatt god plass! :)

GT Our Kid X (AKA Viggo Venneløs)

Skrevet (endret)

Heldig du ass, Kid X. ;)

Jeg ville spurt på forumet før jeg begynte å prøve å laste ned. Kjipt om du får lastet den ned, men ikke kommer inn pga. du er norsk. Greit å ikke waste den koden der ;)

For sent å skaffe seg beta key? Hvis ikke kan noen linke meg til registrerings siden for betaen? :)

9383020[/snapback]

charlieoscardelta.com/beta

Ser litt stengt ut..

Endret av E-wok
Skrevet
Kan kanskje ha noe med at du er non-US.

9383392[/snapback]

Skulle tro BillyBadass er like mye non US som meg, men som "vanlig" er det personer med få poster som skriver at ting fungerer :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...