Jump to content
Tobo-Potato

Dream Theater, en albumguide!

Recommended Posts

Visste ikke at det var en egen Dream theater tråd. Artig å se at det er flere som liker Dream theater her.

Har dessverre på tross av at jeg har hørt på dem ganske lenge ikke fått hørt alle sangene deres. Driver faktisk på og går igjenom albumene dere for å se hva jeg liker best. Til nå er Images And Words en av favorittene i sin helhet.

Edited by Mr. A

Visste ikke at det var en egen Dream theater tråd. Artig å se at det er flere som liker Dream theater her.

Har dessverre på tross av at jeg har hørt på dem ganske lenge ikke fått hørt alle sangene deres. Driver faktisk på og går igjenom albumene dere for å se hva jeg liker best. Til nå er Images And Words en av favorittene i sin helhet.

Sørg for å høyra desse to:

http://www.youtube.com/watch?v=k7Vb3oRSmdQ&feature=related

Kevin Moore :love:

Annonse

Siden når ble I&W regnet som et konseptalbum? Tenker du på Scenes from a Memory, kanskje?

Uansett. Jeg er ikke helt "astonished" over den nye skiva, men over to timer musikk trenger vel litt tid på å krype under huden.

@:utakt: Ja, jeg bettyde Scenes from a Memory, jeg hørte på Pull me Under da, so jeg ble forvirret. Takk for korreksjonen.

Jeg liker ofte et nytt album etter annen lytting også.

Edited by ramaskrik

Hører på den nye plata nok en gang nå. Har hørt på den såpass mye at jeg føler jeg kjenner hele det lange albumet ganske godt nå. Liker det veldig godt, synes plata er solid og at DT virkelig er tilbake på rett spor.

Terningkast 5.

• Like 1