Gå til innhold

FIFA 08 - kommer 18.okt


gaaserud

Anbefalte innlegg

Pasningssystemet i FIFA 08 er så sinnsykt dårlig! En profesjonell fotballspiller står ikke ROLIG for å vente på at ballen havner i beina hans, når han får en pasning!

Blir så frustrert over det at jeg blir gal!

9642306[/snapback]

Jeg klarer fint å møte ballen ved å ganske enkelt peke venstre stikke i den retningen ballen kommer fra. Du burde prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pasningssystemet i FIFA 08 er så sinnsykt dårlig! En profesjonell fotballspiller står ikke ROLIG for å vente på at ballen havner i beina hans, når han får en pasning!

Blir så frustrert over det at jeg blir gal!

9642306[/snapback]

Jeg klarer fint å møte ballen ved å ganske enkelt peke venstre stikke i den retningen ballen kommer fra. Du burde prøve.

9643679[/snapback]

Har prøvd maaange ganger. Men idioten står 100% stille.

Lenke til kommentar

Hey

 

Er nå ny på 08 versonen av fifa og kunne trenge litt info.

 

1. Hvordan får man "unlocked" diverse tredjedrakter til de forskjellige lagene?

 

2. Og hvordan er det meningen at man skal skyte langskudd og kontrollerte skudd?

Forstår jo hvordan finesse-skudd fungerer, men det er vel kun når du kommer nærme keeper og skal plassere den i kassa.

Lenke til kommentar
Særsdeles sen release da:\ Pleier ikke FIFA vanligvis å komme i midten av september?

9050226[/snapback]

Yay. Men dette er snakk om 360. Kan hende PC er tidligere ute, som de veldig ofte er :)

9050253[/snapback]

 

 

Fifa 08 er i alle fall ute til PS3. Det kom vell for noen uker siden. Ja den Norske ligaen er med

Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet når man får spilt med en del av vennene sine på live men ikke alle, når begge har activated eller open på alle nettverkssøkene på live? Får hverken snakket eller spilt med en kamerat på fifa 08, men jeg finner han i lobbies. Hva må jeg/han gjøre? Får jo spilt med andre på venneliste mi! Trenger hjelp fort. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv...

 

Du må vel ha xbox live gold membership da vil jeg tro, noe some koster penger. (500kr året er det ikke?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...