Triiiip Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Men det går vel ikke tilfeldigvis an å kjøpe et lydkort til en bærbar? Som støtter 64 bit Vista Ultimate?
:chribruu Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Men det går vel ikke tilfeldigvis an å kjøpe et lydkort til en bærbar? Som støtter 64 bit Vista Ultimate? 9048568[/snapback] Du kan jo titte på eksterne (Usb, Firewire, Cardbus/pcmcia/etc..) i prisguiden, der er det mye fint. Når det er sagt, hvis pcn ikke er så gammel, så dukker det nok opp drivere etterhvert..
Handl3vogn Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Du kan eventuelt prøve Realtek sin AC'97 lyd driver. funker det ikke så bare avinstaler den http://www.realtek.com.tw/downloads/downlo...etDown=false#AC Endret 11. juli 2007 av Handl3vogn
Handl3vogn Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Dropp realtek driveren.. Her er faktisk den driveren du er ute etter http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...=reg_R1002_USEN Og om du trenger mere info om hvordan og instalere driveren så fant jeg en tråd om det på planet amd http://www.planetamd64.com/index.php?showt...40entry305540 Endret 11. juli 2007 av Handl3vogn
Triiiip Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Når jeg installerte den siste driveren du ga link til fikk jeg feilmelding når den var ferdig. "ERROR, Driver Installation Failed: Could not find the MEDIA device for this driver"
Triiiip Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 (endret) Okei, men jeg hadde XP og kjørte rett over til Vista... Kan være problemet? At jeg heller skulle formatert først... Vet ikke jeg.. Får formatere i morgen tror jeg, men da bør det fungere å laste ned den driveren! Endret 11. juli 2007 av Triiiip
Handl3vogn Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 prøv og gjør sånn som dette 1) Start the "Device Manager", right click the broken Audio Device an select "Update Driver Software". 2) Select "Browse my computer for driver software, then click "Let me pick from a list of device drivers on my computer". 3) For audio, select the device type "Sound, video and game controllers" and select have disk, then browse to manually locate the corresponding .inf file for the audio driver. 4) Select that audio driver and install it, if you get a warning about it not being compatible like I did, ignore the warning and continue with the installation of the audio driver. 5) Restart the computer if it asks you to.
Triiiip Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Kom så langt til at jeg skulle finne den corresponding fila. Jeg finner den ikke. Noen tips?
Triiiip Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Skrevet 12. juli 2007 Ingen som vet hvor corresponding fila jeg trenger kan være?
covah Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Den ligger inne i den fila Handl3vogn ba deg laste ned. Når du kjører den fila, pakkes innholdet ut til en mappe på harddisken din, og så starter installasjonen. For å følge anvisningen og finne fila, må du vite hvilken mappe filene ble pakket ut av. Det ble du mest sannsynlig gitt beskjed om da du kjørte den. Du kan jo også bare bruke søkefunksjonen i Vista (den på Start menyen)? Burde ikke være vanskelig å finne den da.
Triiiip Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Den ligger inne i den fila Handl3vogn ba deg laste ned.Når du kjører den fila, pakkes innholdet ut til en mappe på harddisken din, og så starter installasjonen. For å følge anvisningen og finne fila, må du vite hvilken mappe filene ble pakket ut av. Det ble du mest sannsynlig gitt beskjed om da du kjørte den. Du kan jo også bare bruke søkefunksjonen i Vista (den på Start menyen)? Burde ikke være vanskelig å finne den da. 9062033[/snapback] Men når jeg installerer fila Handl3vogn ba meg laste ned så får jeg en feil melding: "Driverinstallasjonen mislyktes: Finner ikke enheten for denne driveren."
Triiiip Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Takk for hjelpen alle sammen, selv om det ikke funka.... Får installere XP igjen nå...
covah Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Den ligger inne i den fila Handl3vogn ba deg laste ned.Når du kjører den fila, pakkes innholdet ut til en mappe på harddisken din, og så starter installasjonen. For å følge anvisningen og finne fila, må du vite hvilken mappe filene ble pakket ut av. Det ble du mest sannsynlig gitt beskjed om da du kjørte den. Du kan jo også bare bruke søkefunksjonen i Vista (den på Start menyen)? Burde ikke være vanskelig å finne den da. 9062033[/snapback] Men når jeg installerer fila Handl3vogn ba meg laste ned så får jeg en feil melding: "Driverinstallasjonen mislyktes: Finner ikke enheten for denne driveren." 9063976[/snapback] Ja, men fila du lastet ned er egentlig bare en komprimert fil (feks zip.) som inneholder alle driverfilene. Det som skjer når du dobbeltklikker på fila, er at denne komprimerte fila pakkes ut til et sted på harddisken din (hvor står det som regel). Alle disse filene tilhører driverene, og blandt disse er fila du blir spurt etter. Når alle filene er pakket ut, starter installasjonen. Så det du må gjøre, er å finne ut av hvor filene ble pakket ut til, og peke på den mappa når du følger instruksjonene til Handl3vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå