Larsi93 Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 reinstallerte xp i dag og skulle spille spille, men så kom det opp at binkw32.dll ikke finnes! hva skal jeg gjøre?
k-orm Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 hva skal jeg gjøre? skriv inn "binkw32.dll" på søkelinja på Google og trykk enter.Du vil sansynligvis finne en link til en nettside der du kan laste ned fila...
shabador Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 (endret) Dette er for Dungeon Siege 2. Kan være det hjelper selv om det er et annet spill du snakker om: http://support.microsoft.com/kb/911203 EDIT: Ganske så sær forklaring på hvordan du skulle fikse det, men ihvertfall: Om det ligger en binkw32.dll her C:\Windows\System32\, fjern den eller flytt den inn i mappen der spillet er installert. Endret 10. juli 2007 av shabador
Larsi93 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Skrevet 10. juli 2007 hva skal jeg gjøre? skriv inn "binkw32.dll" på søkelinja på Google og trykk enter.Du vil sansynligvis finne en link til en nettside der du kan laste ned fila... 9046434[/snapback] den ligger på www.dll-files.com men selv om jeg latser den ned derfra og legger den i system32 så sier spillet at den ikke er riktig installert! håyer fortsatt på svar!
shabador Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 den ligger på www.dll-files.com men selv om jeg latser den ned derfra og legger den i system32 så sier spillet at den ikke er riktig installert!håyer fortsatt på svar! 9046459[/snapback] Den skal IKKE være i system32, men i spillmappen.
Larsi93 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Skrevet 10. juli 2007 den ligger på www.dll-files.com men selv om jeg latser den ned derfra og legger den i system32 så sier spillet at den ikke er riktig installert!håyer fortsatt på svar! 9046459[/snapback] Den skal IKKE være i system32, men i spillmappen. 9046474[/snapback] nå starter spillet, men med en gang kommer det sånn Send Feilraport eller ikke send greie! spillet heter: Heroes Of Might and Magic III
shabador Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 (endret) Bruker du den binkw32.dll-filen du lastet ned, eller den som fulgte med spillet? Om du bruker den du lastet ned, prøv å avinstaller, slett spillmappen, reinstaller og prøv på nytt. Og sist, men ikke minst. Er spillet originalt? Eller noe crap du har lastet ned? Om det er sistnevnte så er trolig det grunnen. Endret 10. juli 2007 av shabador
Larsi93 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Bruker du den binkw32.dll-filen du lastet ned, eller den som fulgte med spillet? Om du bruker den du lastet ned, prøv å avinstaller, slett spillmappen, reinstaller og prøv på nytt. Og sist, men ikke minst. Er spillet originalt? Eller noe crap du har lastet ned? Om det er sistnevnte så er trolig det grunnen. 9046657[/snapback] det er det siste du nevnte men det virker jo på en annen pc, og det er ikke innstallering, det er bare spillmappen!
Jallenbo Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Har HoMaM3 på denne PCen og får ikke noen feilmelding. Det er et kongespill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå