Hockax Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Ok her er problemet mitt ganske godt forklart i tittelen, men ihvertfall. Hvordan kan jeg bli Knight of the white stallion? er det en expansion eller er det et quest og isåfall hvordan kan jeg begynne på det questet?
Kahuna Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Hint, dra til leyawiin og forhør deg om Mazoga the Orc (dessuten blir du vel ikke knight men knight-errant...)
Demonfudge Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Hva får man for det igjen? Har tatt questen men jeg husker ikke hva man får. Vet man får tittelen da.
Kahuna Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Du får tilgang til "lodge of the white stallion", et gratis hus er ikke å forakte hvis du har lite pæng
Bytex Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg hadde aldri behov for å kjøpe noe hus, skjønner ikke hva det skal være godt for. Kan jo sove hvor som helst ute i naturen eller i byer uansett. Kanskje for hardcore rollespillere, men ikke for meg. Endret 12. juli 2007 av Bitex
Kahuna Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Tja, da har du et sted å lagre stæsjet ditt? Men som du sier er det mest for rollespillet sin skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå