Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De beste komplimenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, er det nye klær du har på deg i dag eller? De var kule.., Så deilig det lukter av deg i dag, hva slags parfyme bruker du?

 

Til gutter: Så fin du var på håret!, Så kul bukse du har på deg!, Syns du har kul bil!

 

Bare for å komme med noen i farta.

 

Vil gjerne ha noen forslag selv, hehe!

Lenke til kommentar

Pene øyne er oppbrukt ved mindre en kjenner vedkommende, og vet det ikke er noe han sier for å få seg noe.

 

Jeg liker ting som går på personligheten og sosiale evner. Her en dag var det en jente som sa jeg hadde en empati for andre som hun beundret. Det var koslig å høre.

Lenke til kommentar

haha.. Har ikke helt fått med meg det med dunbarten, men morsomt var det.

Sikkert bare litt trøtt ja..

 

"Du er så søt att jeg må gå før jeg får diabetes!"

 

Eller;

 

[*kaste salt på jenta*]

Jente: Hva faen ?

Du: Du er så søt !

Jente: Åhh.. kyss meg

Du: np !

Lenke til kommentar

De beste komplimentene er de komplimentene som er ektefølt. Feks når noen sier at man er en skikkelig god venn, eller når noen ser at du har fått deg nye klær. Jeg blir alltid skikkelig glad når jeg får komplimenter, så jeg prøver å være flink å si et par selv hver dag. Godt å se at folk blir glad :)

Lenke til kommentar
De beste komplimentene er de komplimentene som er ektefølt. Feks når noen sier at man er en skikkelig god venn, eller når noen ser at du har fått deg nye klær. Jeg blir alltid skikkelig glad når jeg får komplimenter, så jeg prøver å være flink å si et par selv hver dag. Godt å se at folk blir glad  :)

9070275[/snapback]

 

Du er så kjedelig... :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...