Gå til innhold

BenQ T241WA 24"


Zolrath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser Netshop.no har en 24" BenQ-skjerm til 4.495,-. Finner ingen info om dette, så lurer på om det er noe som kommer, eller om det rett og slett er en leif fra Netshop.no (produktet: LINK).

 

Noen som vet noe om dettte?

9030737[/snapback]

 

 

Håper dette stemmer for da slår jeg til. Vet du om det er forskjell på denne og "Z-versjonen"?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg ser noen kvalitetsforskjell på d-sub og DVI på min 24" Dell. Har ikke noe spesielt bra skjermkort eller skjermkabel heller. Min mening er at det ikke spiller så stor rolle kvalitetsmessig. (Men jeg foretrekker uansett både DVI og D-sub siden jeg vil kunne veksle mellom to ulike PCer med bare et tastetrykk på skjermen)

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si at jeg ser noen kvalitetsforskjell på d-sub og DVI på min 24" Dell. Har ikke noe spesielt bra skjermkort eller skjermkabel heller. Min mening er at det ikke spiller så stor rolle kvalitetsmessig. (Men jeg foretrekker uansett både DVI og D-sub siden jeg vil kunne veksle mellom to ulike PCer med bare et tastetrykk på skjermen)

9034700[/snapback]

 

på min lg 204 er det som dag og natt, det blir bare svart med dvikabelen. g4 ti 4600. dsub kjørte min lappis med intel gma 950 (integrert kort, kan være noe med det kanskje)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...