Gå til innhold

Koble på en ekstern harddisk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Prøvde å koble på min eksterne harddisk på Xbox360 via USB, men xboxen merka ingenting. Ikke en gang mp3 filene. Er dette fordi filene ligger i mapper? Hvordan kan jeg løse dette? Jeg har en ekstern harddisk av Maxtor.

9030645[/snapback]

 

sikker på at harddisken er FAT32..?

om ikke må du formatere den til det.

Lenke til kommentar
Hei. Prøvde å koble på min eksterne harddisk på Xbox360 via USB, men xboxen merka ingenting. Ikke en gang mp3 filene. Er dette fordi filene ligger i mapper? Hvordan kan jeg løse dette? Jeg har en ekstern harddisk av Maxtor.

9030645[/snapback]

Om du har NTFS på harddisken din, må du konverte til FAT32 hvis det skal vises på xboxen din.

 

edit: ikke formatere disken din, da slettes alt på den..

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
Hei. Prøvde å koble på min eksterne harddisk på Xbox360 via USB, men xboxen merka ingenting. Ikke en gang mp3 filene. Er dette fordi filene ligger i mapper? Hvordan kan jeg løse dette? Jeg har en ekstern harddisk av Maxtor.

9030645[/snapback]

Om du har NTFS på harddisken din, må du konverte til FAT32 hvis det skal vises på xboxen din.

 

edit: ikke formatere disken din, da slettes alt på den..

9030700[/snapback]

 

om han ikke har serlig mye på den kan han kipiered et ut og formatere den til FAT32...

men husk: En FAT32 HDD kan ikke oppbevare større filer enn 4 GB..

Lenke til kommentar
om han ikke har serlig mye på den kan han kipiered et ut og formatere den til FAT32...

men husk: En FAT32 HDD kan ikke oppbevare større filer enn 4 GB..

9030748[/snapback]

hehe, men jeg vil si at det er lettere å konverte disken :)

skriv inn en kommando og det er ferdig etter par minutter, selvsagt avhengig av hvor mye han har på harddisken.

Lenke til kommentar
Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men den kommandoen du snakker om killerboy85 - fungerer ikke den bare når du skal konvertere fra FAT32 til NTFS?

 

Mener å huske at du må ta veien innom formatering hvis du ønsker å få fra NTFS til FAT32. :hmm:

9030792[/snapback]

 

aha.. det var det jeg trodde ja..

takk for at noen sa det, var ikke sikker selv.

Lenke til kommentar
Hei. Prøvde å koble på min eksterne harddisk på Xbox360 via USB, men xboxen merka ingenting. Ikke en gang mp3 filene. Er dette fordi filene ligger i mapper? Hvordan kan jeg løse dette? Jeg har en ekstern harddisk av Maxtor.

9030645[/snapback]

Om du har NTFS på harddisken din, må du konverte til FAT32 hvis det skal vises på xboxen din.

 

edit: ikke formatere disken din, da slettes alt på den..

9030700[/snapback]

 

 

Kan jo evt bare kjøpe en litt mindre harddisk (evt brukt), få tak i et kabinett til den også flytte filer fra NTFS disken og over på den? Så evt slette dem man ikke har bruk for..

 

Ville ivertfall jeg gjort, men så har jeg 2stk stappfulle eksterne harddisker også da ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...