Gå til innhold

Live Earth 07.07.07

Billy Bob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på konserten nå, hvor Wolfmother er på scenen.

Greit nok at de sikkert ikke har vært så stor så lenge, men jizes så sur vokalen var.

Får frysninger.

Noen som har sett noen andre grupper/band?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har ikke noe sendeskjema, men Metallica skal spille på UK-scenen, og det starter klokka 3. så de kommer vel rundt da.

btw, hva het de som spilte i Sidney hvor vokalisten spilte kult på akustisk gitar, og sangen het "Funky" eller noe? var ganske kult :)

Skrevet
de har ikke noe sendeskjema, men Metallica skal spille på UK-scenen, og det starter klokka 3. så de kommer vel rundt da.

btw, hva het de som spilte i Sidney hvor vokalisten spilte kult på akustisk gitar, og sangen het "Funky" eller noe? var ganske kult :)

9022546[/snapback]

Mener det var The John Butler Trio

Skrevet

Okay, har lett litt å det står at de største artistene spiller i London og New Jersey.

Finnes det noen oversikt over hvem som spiller hvor og evt. når?

Skrevet

Dette må være det dummeste jeg har sett. De sender tennis isteden for Live Earth på NRK 1. Hvem er det som ser på tennis egentlig!? Kunne de ikke vist det på NRK 2 og fortsatt med Live Earth på NRK 1. Det er jo faktisk litt viktigere.

Skrevet

"Chris Rock introduces Metallica

Set: 'Enter Sandman'/'Nothing Else Matters'/'Sad But True'/'For Whom The Bell Tolls'"

det virker som de skal spille ganske seint i London-lineup'en.

men hvorfor sto ikke Spinal Tap der?

Skrevet (endret)

Who cares, følg med konserten på nettet istedet davel. De har jo bare spamma liveearth.msn.com 200 ganger i reklamesnutter allerede.

Litt festlig de hadde Technical Difficulties i London isted midt under genesis.

Tipper noen freaka litt ut der borte på produksjonsrommet. Men jeg tror det skal en rimelig båndbredde til for å streame så bra til så vanvittig mange seere på en gang.

Nå blir det vel en god stund til det er noen interessante konserter rundt om uansett. Bare halv/ukjente band.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Skjer ikke så mye interessant før senere i ettermiddag tror jeg. Tokyokonserten er over for lenge siden, og nå er det bare utallige oppvarmingsband ingen har hørt om på alle scenene. Ingen USA-scener er startet heller enda.

Det står ikke tider på noen band, bare rekkefølgen.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

The John Butler Trio var råkule. Likte det så mye at jeg faktisk lastet ned albummet, som heter "Grand National". Sangen de spilte heter "Funky Tonight".

Endret av dabbo-baze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...