p4uls3n Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Er sjøl en aktiv cs 1.6 spiller som er dritt lei folk med 16-bit (smoke). Både på lan, internett cuper og pcwer blir det brukt, uansett om det er påkrevd eller ikke. Har lyst å høre folks meninger ang. dette emnet.
Bruktbilen Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Public så får folk gjøre som de vil, ingen bryr seg. Når det gjelder pcw/cw/cup så må folk bruke 32-bit, siden smoke blir ubrukelig i 16-bit.
Jooakim Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 16-bit er oppskrytt. En kan ha 32-bit, men console-kommandoer som gjør at smoken blir mer gjennomsiktig. Så selve 32-/16-bit har ikke sånn veldig mye å si. Men jeg synes det er irriterende med de som bruker det. Samtidig er det irriterende når folk sutrer om 16-bit selv om en kun er god til å høre. :]
Bruktbilen Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Ganske irriterende i pcw/cw å bli beskylt for wallhack når man tar noen fra terror spawn på dd2 igjennom smoke ved dørene. Det folk gjør feil er at de hopper så 1 sekund etter smoken har kommet opp, HVER ENESTE GANG. Så da er det bare å vente til noen smoker, så skyter man i smoken, poof en død, whine ensured.
Mr. Fiskum Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Er irriterende i pcw o.l, men i public så går det på det samme, alle suger der uansett Men noe som irriterer meg er når folk påstår at jeg har 16 bit/nosmoke når de står i kantenne av smoken så man ser hodet deres, samme når dobbeldoors er hellt smoket og man prøver et skudd der man vet folket spotter, og hvis man da treffer mellom øya så whiner de hele tide. - Magnus Endret 8. juli 2007 av M.F.
simzERK Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Så du sier at alle suger på public? 16 bit - er uansett ikke lov i cuper o.l
Jooakim Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Så du sier at alle suger på public? 16 bit - er uansett ikke lov i cuper o.l9030093[/snapback] Som jeg sa i sted, er 16-bit veldig uspesifisèrt, da jeg kan velge 32-bit, men velge verdier i noen enkle console-kommandoer - som jeg ikke har tenkt å dele her - som gjør at smoken er like gjennomsiktig som med 16-bit.
hiper Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Å si alle public suger var en dum påstand igrunn, veder på at de i verdens toppen tar seg en tur innom noen random public servere med fake nick iblandt, men det du mente var sikkert de som spilte fast public. Da er jeg vel ganske enig med deg, men de fleste som spiller mye public har ofte god aim. iq på 10 da
Mr. Fiskum Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Mente det slikt ja hiper, ser nå at jeg skrev det litt feil..
PatSharpX Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg bruker 16bit når det er lov. feks i cb. Så blir jeg litt irritert når det er cupper hvor det står at cb reglene skal følges og det står at man skal ta smokepic... For det er jo da lite vits når det står at det er lov å bruke 16bit. Men til vanlig bruker jeg 32. Selv når jeg spiller public.
Arne_F Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Bruker 16-bit når jeg spiller public, og 32-bit når jeg spiller PCW.
Zeph Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Emnetittel er ikkje endra, ei veke etter advarsel frå moderator og tråden blir derfor stengt.
Anbefalte innlegg