Gå til innhold

Blizzard vil ha meg til å spille igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg fikk TBC tilsendt i posten idag. Dett er ikke noe jeg har bestillt eller noe, men en DVD med 10 days trial, har dukket opp i min postkasse med mitt navn på.

Avsender er IMX, som ligger i Frankrike.

Hva F... er dette? Er det slik at om jeg ikke kjøper TBC, så sender de det nå ut, slik at jeg forhåpentligvis skal prøve trialen, for så å fortsett å spille, slik at de får sine 100kr i måneden? Eneste forklaring jeg kan komme frem til? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har visst startet å sende ut slik reklame til folk, var en person i går som overreagerte svært på å få tilsendt en trial i posten. Kast trailen hvis du ikke vil ha den, slik som med enhver reklame du ikke vil ha.

Skrevet

Jeg synes dette er meget spekulativt av Blizzard, samtidig er det et aldri så lite slag i fjeset på alle de som faktisk har betalt for TBC. Det er jo kunn et halvt år gammelt.

Og i disse miljøtider, er det dårlig miljøprofil av Blizzard, å sende ut alle disse plastboksene, for å ikke glemme utslippene ved å produsere disse. :p

Skrevet
Jeg synes dette er meget spekulativt av Blizzard, samtidig er det et aldri så lite slag i fjeset på alle de som faktisk har betalt for TBC. Det er jo kunn et halvt år gammelt.

Er det ikke en trail på 10 dager? Hva har det med at det er et slag i fjeset på alle de som faktisk har betalt for TBC?

Skrevet

Spekulativt? Ja, det er muligens det... Men, ansvaret ligger vel sannsynligvis heller på Vivendi som er utgiver i Europa, ikke Blizzard?

Å begynne å snakke om miljøvern i dette tilfellet blir vel litt søkt... De plastboksene (som kan være resirkulerbare for alt jeg vet...) drukner da i mengden plastemballasje som shippes i flerfoldige tonn til Norge hver dag? Forskjellen er bare at du har fått noe du ikke har betalt for.

Et slag i ansiktet på oss som har betalt for TBC? Nei, hvorfor det? Kan ikke si at jeg bryr meg noe særlig.

Skrevet

Det er jo ikke annet en målrettet reklame. De vet du er interessert i MMO spill fra tidligere kundeforhold, og sender deg en trial på det nyeste..

De fleste driver med dette, og er vel så vidt jeg vet ikke ulovlig med mindre du har reservert deg mot adressert reklame.

Skrevet

Må slenge meg på denne. Blizzard vil tydeligvis ha meg til å spille igjen, har fått hele 2 stykker. Men jeg reagerte litt på 10 dagers trail. Man får ikke opplevd så ekstremt mye på 10 små dager.

Det var kanskje det Blizzard og tenkte når de sendte kopi nummer 2? :roll:

Skrevet
Blir folk så lett påvirket av ting at man må skrive om det på nette?

9049855[/snapback]

De fleste elsker å lage drama av små ting, bare se på "Ting-som-irriterer-deg-så-grenseløst" tråden.

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...