Gå til innhold

[løst]hvordan hoppe høyt? [LØST]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Gå å legg deg.

9034034[/snapback]

Og lær deg å skriv på en måte som er mulig å lese for vanlige folk.

9034061[/snapback]

Gå og legg deg. Hva er vitsen med å pirke på den måten? Poenget var uansett å vise at trådstarter begynner å bli litt overtrøtt.

Det er dessuten en tommelregel at du skal(bør) ikke begynne en setning med Og, og lignende bindeord. Så stopp og kast stein i glasshus.

Endret av PatrickM
Skrevet
Gå og legg deg. Hva er vitsen med å pirke på den måten? Poenget var uansett å vise at trådstarter begynner å bli litt overtrøtt.

Det er dessuten en tommelregel at du skal(bør) ikke begynne en setning med Og, og lignende bindeord. Så stopp og kast stein i glasshus.

9034142[/snapback]

Præhæhæ :!:

Skrevet

at det skal bli så mye trøbel bare pga at jeg lurte på hvordan man kan hoppe høyt?

på nettet står det script... men scri9pt for dere et et program? for meg er et script en code som man putter inn i console... men jeg vet ikke legner jeg...

Skrevet (endret)

9034142[/snapback]

Præhæhæ :!:

9034149[/snapback]

Godt å se at folk har ironien inne.

Nå går jeg å legger meg ihvertfall. :)

Endret av PatrickM
Skrevet

Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...