Gå til innhold

Anbefaler dere The Darkness?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutter meg til resten, dette var veldig bra! Kjøpte det igår. Disclaimer: har bare spilt det et par timer, har bare såvidt kommet til St Marys Orphanage.

 

Veldig visuelt pent. Ikke Gears-klasse rent teknisk, men noe bedre art direction syns jeg. Stemningsfull lyssetting!

 

Voiceovers holder svært høy kvalitet, de nailer virkelig gangster-stemningen. Skuespillerne høres som de er snytt rett ut av Sopranos.

 

Gameplay brytes opp i forskjellige ting; det er noen adventure-deler innimellom actionsekvensene. Disse "mellomspillene" går ut på å snakke med folk, flytte seg rundt i byen manuellt ved å gå og ta t-banen etc.. Minner faktisk litt om Call of Cthulu på den måten.

 

Gunplay er ikke toppklasse a la f.eks Black på Xbox, men ganske bra likevel. Synes autoaimen roter litt mye med siktingen. Lasersiktene fra pistolene er litt "uenige" med siktinga mi noen ganger - merker imidlertid dette primært når jeg skyter istykker lyspærer, ikke så mye når jeg faktisk skyter på folk. Men man skyter maaange lyspærer i løpet av spillet. :)

 

Og til slutt: herlig gritty, gory, voksen stemning. Gutta i Starbreeze tar'n helt ut. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Dette er vel ikke akkurat spillet man kjøper for multiplayer, eller? Hvirket ikke sånn i et intervju jeg hørte med Starbreeze i hvert fall.

 

Åkke som, spilte singelplayer story'n litt i går kveld og dette lover fantastisk. Grafisk er det et eventyr - hvis noen lurer på det. Synes på mange måter det er bedre enn Gears of W. Banner vel i kjerka, nå. Men det er noe med det behaglige og de realistiske settingene som jeg liker og som er gjenskapt veldig bra. Jeg liker også "tempoet" i spillet - action som blir etterfulgt av mere rolige sekvenser slik at alt ikke bare blir kjas og mas ala Call of Duty type spill. Er vel mere ett action adventure på en måte.

 

Lyden er fantastisk, voice overs har andre allerede påpekt - den er veldig veldig bra., men alle de andre småtingene i lyden også...

 

Er fortsatt rimelig i starten, men hvis førsteinntrykket stemmer så blir dette et av årets spill så langt...

 

Noen som har mere teknisk info om spillet. Står 1080p på coveret - kjører 1080p ut til projektor og det ser vanvittig ut! Rendret i 1080p? Eller tatt en tur igjennom scaler chip på 360'n? Og så fall hva er den praktiske forskjllen på det? Kan egentlig drite i det.. ser veldig veldig bra ut uansett hva de har gjort. Ingen jaggies ala RainbowSix Vegas, ei heller uskarp på noe vis. Ingen slow downs.

Lenke til kommentar

Bra grafikk, fantastisk stemning. Selve kampene du har mot andre er ikke noe å skrive hjem om. Men stemningen og historien gjør det verdt og spille igjennom dette spillet. Noen herlig (p)syke ting :)

 

Men spillet er KORT. Veldig kort. Har spilt noen timer lørdag + søndag, og er nå helt på de siste oppdragene.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd tvene i spillet? Skulle det ikke gå ann å se på filmer og tv serier via tvene som henger fins inne i spillet?

9037506[/snapback]

Går an det ja. Sett litt på Skippern og Flash Gordon :)

9037523[/snapback]

 

Aha:) Er det masse man kan se på? Og varer det like lenge som en vanlig skippern episode for eks.?

Lenke til kommentar
da har jeg gjort alle side quests og samla alle collectebles :) runna på hard i sta men fikk ikke achivementen for det :(

9037443[/snapback]

det er mange som har problemer med dette. så du på hele credits sekvensen?

Såvidt jeg veit jobber starbreeze med en patch som fikser blandt annet dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...