Gå til innhold

Avføring etter dyr - strengere regler?


Anbefalte innlegg

Jeg kan forstå at det hadde vært et problem dersom bøtta di ble full pga hundeposer, men helt ærlig så har jeg problemer med å se for meg at det skjer :) Sjansen for at alle putter i samme bøtta er jo ganske liten, med mindre hundenaboene dine konspirerer mot deg.

 

Uansett er det bedre å kaste i noen bøtte enn å la det ligge, eller bære på det i en time.

 

*snipp*

9008575[/snapback]

 

Selvsagt er muligheten for det liten, men jeg skal si deg at hundeeiere er ganske konspirerende av seg. :) Fra spøk til alvor ...

 

Bedre for hvem? Er det bedre for eieren av søppelbøtten at du bærer på posen som inneholder ditt dyrs dritt enn at du putter det i hans/hennes søppelbøtte? Kanskje ikke folk liker at du tar med deg hunden inn i deres hage for å kaste din hunds etterlatenskaper i deres søppelkasse. Kanskje de har dyr eller unger som de ikke vil at hunden din skal komme i nærheten av? Hvem vet, men en privat søppelkasse er ikke nødvendigvis til fri benyttelse av forbipasserende. Ikke at det er noe jeg ville gjort noe stort nummer ut av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du gal, jeg går aldri inn på folks tomt! Jeg tar bare de grønne, store som står ute ved veien? Er aldri inne i hagen til noen, borti barneleker eller andre steder enn offentlig vei/land/strand og slikt :)

Jeg har faktisk plukket opp etter ukjente hunder også :blush: Gagner jo bare meg selv.

Lenke til kommentar
Er du gal, jeg går aldri inn på folks tomt! Jeg tar bare de grønne, store som står ute ved veien? Er aldri inne i hagen til noen, borti barneleker eller andre steder enn offentlig vei/land/strand og slikt :)

Jeg har faktisk plukket opp etter ukjente hunder også  :blush: Gagner jo bare meg selv.

9008763[/snapback]

 

Vel, nå står vanligvis søppelbøttene inne på folks tomt her hvor jeg bor, det er mulig det er løst på andre måter i ditt nærområde.

 

At du plukker opp etter andre hunder også gangner bare deg selv ja, det har du rett i. Ganske enkelt for at det blir færre drittklatter og poser å irritere seg over. :) Flott at du som hundeeier tar i et tak, men det burde strengt talt ikke være nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...