Gå til innhold

Kjempebillig PS3 på Europris! 4795


Anbefalte innlegg

I dag når jeg var på vestkanten gikk jeg innom den nye Europris butikken på iskanten og til min store forundring hadde de en PS3 som sto i et glassmonter. Javel tenkte jeg og forsatte min vandring innover i butikken. Det er da jeg oppdager en pall med PS3-maskiner, tilsammen 12 stk. Men da jeg så prisen fikk jeg sjokk: 4795 kr.

 

Så hvis noen vil ha billig PS3 er det bare å stikke innom den nye Europris butikken på Iskanten. Men er dette et landsomfattende tilbud? :hmm:

Endret av Cry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Eg var ikke innom den dagen, eg hadde tenkt. Men først skulle Pappa og eg handle mat, da fant eg ut at vi skulle ta turen innom Coop OBS, før eg skulle sjekke prisen og eventuelt kjøpe ny konsoll på Europris på Bryne. Da fikk eg plutselig øye på PS3 til 4995 godt gjemt i elektronikk avdelingen :cool:.

 

Eg var for opptatt med å tenke på min nye konsoll da, 200kr var ikke noe eg tenkte over akuratt da, pluss det var bare en konsoll igjen etter eg hadde kjøpt min, som nå står her plantet på rommet mitt!

 

Eg tok ikke sjangsen på at det var mer igjen på Obs hvis det var tomt på Europris! Og det angrer eg ikke et lite sekund på nå :w00t:, for det fikk eg bekreftet av en kompis at det ikke var noe tegn til PS3 der nei.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
I dag når jeg var på vestkanten gikk jeg innom den nye Europris butikken på iskanten og til min store forundring hadde de en PS3 som sto i et glassmonter. Javel tenkte jeg og forsatte min vandring innover i butikken. Det er da jeg oppdager en pall med PS3-maskiner, tilsammen 12 stk. Men da jeg så prisen fikk jeg sjokk: 4795 kr.

 

9002596[/snapback]

 

Den pallen så eg og :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

en konsoll til nesten 5000 kr er vell neppe noe en kan si er kjempebillig.

 

PS 3 er overpriset til de grader, xbox 360 har en mer fornuftig pris. Ihvertfall den

billigste varianten. personlig styrer jeg unna konsoll når jeg har pc...PC spil er mye bedre uansett ;)

 

et grafikk kort til pc koster jo like mye som en xbox 360 eller dyrere og skal du først bruke 3000 kr(etc)

så kan du like godt bruke de pengene på et nytt gfx kort til pc noe jeg synes er et mye mer fornuftig

bruk av en slik sum penger. :cool:

Lenke til kommentar

kjøpte meg ein PS3 til 2990KR med

Ninja gaiden

motorstorm

Resistance fall of man

Pluss 2 kontrollere

Når jeg var i singapore med Dama i sommer

Slå den :D

 

men jeg bruker den nesten ikke her hjemme, og om jeg ska si det som det er så har ikke PS3 imponert meg med noge enda

glad jeg fikk den billig da hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...