Gå til innhold

Kjempebillig PS3 på Europris! 4795


Anbefalte innlegg

Bare vent til de virkelig gode titlene kommer til ps3 du, da tipper jeg nok at du kommer til å bruke den litt oftere. Var veldig til da/når feil i denne tråden. Jeg er ikke så veldig opptatt av å skrive riktig, men da/når reglen er lett: Den gang DA, hver gang NÅR. Fint å se at ps3 synker i pris slik at flere får muligheten til å skaffe seg den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en konsoll til nesten 5000 kr er vell neppe noe en kan si er kjempebillig.

 

PS 3 er overpriset til de grader, xbox 360 har en mer fornuftig pris. Ihvertfall den

billigste varianten.  personlig styrer jeg unna konsoll når jeg har pc...PC spil er mye bedre uansett  ;)

 

et grafikk kort til pc koster jo like mye som en xbox 360 eller dyrere og skal du først bruke 3000 kr(etc)

så kan du like godt bruke de pengene på et nytt gfx kort til pc noe jeg synes er et mye mer fornuftig

bruk av en slik sum penger.  :cool:

9360615[/snapback]

 

Ser du på specs så er det kjempe billig, Wifi innebygd, HDMI, 60GB disk, Blu-Ray ikke minst, og sist men ikke minst. KVALITET, og lavt støynivå.

 

Feilraten på Xbox 360 er jo sinnsykt høy, og det samme er støyen. Jeg hadde aldri orket å ha en 360 i huset pga. støyen, den bråker noe sinnsykt!

 

For å sammenligne, jeg ga 10`000kr for min PS3, men så fikk jeg den 2 dager etter Japan lanseringen også, og har ikke angret ett sekund. (Primær grunnen var Blu-Ray spilleren i første omgang, og nå kommer det gode spill til også)

Lenke til kommentar
Tja, det får være det samme for min del. Jeg var mer interessert i det Rs125 skrev i forrige uke om det landsdekkende Wii-tilbudet.

9377168[/snapback]

 

På Fredag hadde vi 15stk igjen iallefall. Vurderer det selv, men føler at Wii kommer litt til kort..

 

Jeg videreselger for 3000kr inkl porto hvis intresse.. :p :p :p

Lenke til kommentar
Ser du på specs så er det kjempe billig, Wifi innebygd, HDMI, 60GB disk, Blu-Ray ikke minst, og sist men ikke minst. KVALITET, og lavt støynivå.

 

Feilraten på Xbox 360 er jo sinnsykt høy, og det samme er støyen. Jeg hadde aldri orket å ha en 360 i huset pga. støyen, den bråker noe sinnsykt!

 

For å sammenligne, jeg ga 10`000kr for min PS3, men så fikk jeg den 2 dager etter Japan lanseringen også, og har ikke angret ett sekund. (Primær grunnen var Blu-Ray spilleren i første omgang, og nå kommer det gode spill til også)

9367684[/snapback]

 

oioi....10 000 kr for en ps3 er jo absurd. mistenker her at du er en fanatisk konsoll tilhenger, og bare for du har mye penger vil ikke si du må bruke de ASAP.

 

All ny teknologi er dyrt jeg ser heller frem til når dette er standard slik at pris og etterspørsel er større enn den er nå.

 

Uansett om jeg var rik ville jeg aldri brukt 5000-6000(10 000) kr på en konsoll. X-box er fornuftig priset og er et meget godt alternativ til ps3.

 

Støy kan en alltid leve med...merker lite av den når du spiller :cool:

 

Jeg mener det er for tidlig å investere penger i blue-ray...formatet er lite utbredt enda. Det er sakte men sikkert på vei, jeg venter ihvertfall tålmodig til det blir mer brukt.

 

Du trenger ikke konsoll for å få tak i gode spill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...