Gå til innhold

nytt spill til 360!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har akkuratt spilt gjennom Prey for 99kr.. Og, det er vel verdt pengene! :)

Men, gjelder egentlig det tilbudet fortsatt?

Uansett, hadde mitt neste spill til 360 tenkt til å bli Overlord.. men, så kom jeg over Halo2 for 99kr.. og, det er jo et spill jeg aldri har fått spilt... så, kjøpte like så gjerne det.. :)

Men, kan anbefale Crackdown jeg også.. det er veldig bra.. :) Husker ikke om det er 2.player lokalt eller kun over nett da.. har ikke mulighet til å sjekke det heller, siden jeg kun lånte spillet i en periode.. :)

Jeg har akkuratt spilt gjennom Prey for 99kr.. Og, det er vel verdt pengene! :)

Men, gjelder egentlig det tilbudet fortsatt?

Uansett, hadde mitt neste spill til 360 tenkt til å bli Overlord.. men, så kom jeg over Halo2 for 99kr.. og, det er jo et spill jeg aldri har fått spilt... så, kjøpte like så gjerne det.. :)

Men, kan anbefale Crackdown jeg også.. det er veldig bra.. :) Husker ikke om det er 2.player lokalt eller kun over nett da.. har ikke mulighet til å sjekke det heller, siden jeg kun lånte spillet i en periode.. :)

9005034[/snapback]

prey koster ikke lenger 99,- kr Gått tilbake til 299,- kr.

Jeg kjøpte meg Forza 2 med Microsoft wireless ratt igår... Makan til moro spill, og rattet var prikken over i'en. La oss bare si at jeg forsov meg ganske kraftig til jobb idag....:D Kan absolutt anbefales!  :thumbup:

9006833[/snapback]

Det er godt å høre for en som planlegger å gjøre akkurat det samme den dagen lønningspengene tikker inn på kontoen! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...