Gå til innhold

Vinn hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Hvordan greide du å finne svaret på "bilspørsmålet"? Brukte du bare fornuften og tenkte at hodetelefoner aldri i verden kan tåle en bil?

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Jeg lurte også på det bilspørsmålet.. fant faktisk en test av det headsettet, hvor personen som testet syntes det virket så fantastisk solid bygget at det burde tåle å bli overkjørt.. :p

Men tolket det som ett utsagn for å understreke kvaliteten på dem..

Lenke til kommentar

Konkurranser er kjekt, spesielt når det er ting eg gjerne kan tenke meg å vinne. Eit headset i 1700-kroners klassen hadde eg ikkje sagt nei til.

 

Ikkje så veldig glad i spørsmål av typen som det andre er, eit korrekt svar finnes ikkje sidan det vil være avhengig av så mangt, men trur eg har det svaret dykk er ute etter.

Lenke til kommentar
sikkelig fete headset :)

 

får håpe jeg svarte riktig :) men om jeg gjorde det, så kjenner jeg vinner lykken min: på bånn som alltid :p

9021948[/snapback]

 

I likhet med orddelingskunnskapene? :innocent:

 

Tipper at overkjørselen bare er der for moroskyld jeg, "lurespørsmål" på en måte. Når de spør om sånt tror jeg jo automatisk at noen har testa det og at det går, men det høres jo ikke så mulig ut at det gjør noe.

9021751[/snapback]

 

Tror jeg går får "nei" jeg og. har leita i 20 minutter nå, og finner ingenting om sammenstøt mellom en bil og Beyerdynamic DT770 Pro...

 

 

Men tommelen opp for konkurranser! :thumbup: Håper på flere!

 

EDIT: Skummelt å se at alle svarene kom i rød skrift når jeg fikk svarregistreringsbekreftelse :p

Endret av garanti
Lenke til kommentar
Tipper at overkjørselen bare er der for moroskyld jeg, "lurespørsmål" på en måte. Når de spør om sånt tror jeg jo automatisk at noen har testa det og at det går, men det høres jo ikke så mulig ut at det gjør noe.

9021751[/snapback]

 

Omvendt psykoligi mao.?

 

 

Svaret kan igrunn være både ja og nei, da hw.no ikke har spesifisert hvilken bil det er.

(rc-bil, eller skikkelig bil?)

Lenke til kommentar
yey endelig et skikkelig merke! AKG <3

9000658[/snapback]

 

erhm...Beyerdynamic :love:

 

Håper virkelig jeg vinner i denne konkurransen, trenger nye kanner, og begge disse er jo gode alternativer. Dette er den første konkurransen på lenge der jeg virkelig kunne trenge/ønske noe av premiene. Måtte den med mest flaks vinne, jeg har utrolig lite med den go'-flaksen :)

Lenke til kommentar

Egentlig burde vel alle svar som i det hele tatt hinter til hvordan finne svar på spørsmålene slettes, selv om det er temmelig lett å søke. :)

 

(Og jeg håper selvsagt jeg vinner selv, nye hodetelefoner er noe jeg har funnet ut jeg skal bruke en slant på, når jeg bare får spart opp litt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...