Gå til innhold

"silikonskin" mobilbeskytter - minireview


Anbefalte innlegg

Jeg var på vei til å bestille phone skins til N82 og W610, men betaling over nett i Skalshop var ikke mulig før ca 1. februar. :(

 

Skinnet virker å være såpass tyskt - hvis man kan kalle det det - at det blir en liten millimeter ned til displayglasset og kameraglasset, dersom disse ligger helt i flukt med telefondekslet. Dermed er det litt mindre sjanse at de ripes opp.

 

Et spørsmål angående displayfilm: Er det spesiellaget til de ulike modellene? Jeg betaler heller mer for at de skal være spesiallagde, enn at jeg skal begynne å klippe og styre selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den displayfilmen jeg bestilte på skalshop var ihvertfall spesiallaget til hver enkelt telefon, kanskje derfor den er litt dyrere en film du klipper selv, jeg var heldig og fikk bestilt et par dager før de stengte butikken :) tok bare et par dager før den kom som brevpost.

Tyskt ?

 

 

Høres bra ut!

 

Går det an å avtale at Skalshop fører på en nærmere avtalt verdi på varen når man bestiller på nett? Tenkte på tollen og deres åndssvakt lave grenser for fortolling. Svenskene kaller det jo "Tull", og det burde det i alle fall hete her i Norge Nisseland.

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor det er et svært hull i bånn på den silicon-skinnen til min nokia n82 hadde holdt med et hull til mikrofonen, men hølet går over hele bredden, svært upraktisk synes nå jeg, fordi hvis jeg skal ta tlf inn og ut så bruker det store skjermhullet. Nå er det sånn at det bunnhullet "blafrer" litt hver gang jeg tar telefonen opp og ned av lomma

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg ser ærlig talt ikke vitsen med denne "mobilbeskytteren". Det jeg har opplevd som største problem med skitt og mobil er nettop at skiten samler seg i åpningene, men dette silikongreiene er jo åpent alle plassene det kan samle seg. Da hadde jeg heller sverget til gaffateip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...