n4w Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Hei! Kjöpte nylig armed asault. Er det bra? har ikke fätt prövd det enda. Men kjöpte det i tyskland har det noe og si? Fyren i butikken sa det ikke hadde noe og si men vil ha svar fra de beste :!:
Saykin Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Det skal ikke ha noe å si i det hele tatt, kan hende språket inni spillet er på tysk. Det må du nok forberede deg på
herzeleid Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har den tyske og det fungerer fett. Hvis du instalerer den siste patchen eller noen tidligere får du engelsk på menyene også
Skagen Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Det finnes også verktøyer/patcher som endrer språket, og jeg tror man skal kunne endre språk i config-menyen. Armed Assault, sammen med Half-Life 2, er de eneste spillene jeg har kjøpt siden 1997.
n4w Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Noen som vet hva slags patch jeg må laste ned for å få engelsk tekst? Har funnet noen men de blir stoppet pga de er for store
Smooth Ceiling Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Kjapt søk med Google gav meg dette: ArmedAssault.org german to english conversion 0.9 Current version: 0.9 This is version v0.9 which is converting the complete ArmA Czech or German version v1.02, aswell as the german downloadversion, to English, INCLUDING the Multiplayer Missions and Editor Templates, INCLUDING the SP Missions/Campaign Briefings/Overview!! FULL CONVERSION - MPMissions Converted - Templates Converted - MPTemplates Converted - Minor bugs fixed from previous versions Author: sickboy Filen er 476KB.
n4w Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Kjapt søk med Google gav meg dette:ArmedAssault.org german to english conversion 0.9 Current version: 0.9 This is version v0.9 which is converting the complete ArmA Czech or German version v1.02, aswell as the german downloadversion, to English, INCLUDING the Multiplayer Missions and Editor Templates, INCLUDING the SP Missions/Campaign Briefings/Overview!! FULL CONVERSION - MPMissions Converted - Templates Converted - MPTemplates Converted - Minor bugs fixed from previous versions Author: sickboy Filen er 476KB. 9022302[/snapback] Tusen Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå