Gå til innhold

Hvilken server er folk på?


Anbefalte innlegg

Frostwisper og Hakkar! (Hakkar /cry). Hvis noen andre her har tengt til å starte på Hakkar råder jeg dere til å ikke gjøre det.... Alt for mange Italienere uten engelsk kunskaper der! Mens Frostwiser er Konge ^^ med mange folk fra Storbritania, Norge, sverige, danmark....osv....

 

Har lvl 59 druid +lvl 23 warrior på hakkar :cool:

 

Lvl 18 priest + lvl 19 warlock twink på Frostwisper  :)

9611689[/snapback]

 

Migrer bort fra Hakkar med druiden ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har en del chars på Balnazzar, er den serveren jeg har spilt på store deler av karrieren. Kom flyttende fra Stormreaver etter at den ble så og si tom når character move kom ;)

 

Ellers har jeg en 60 undead mage på Genjuros og en 54 warrior på Dunemal.

 

Har og også en 70 rogue på Spinebreaker som jeg ikke spiller på mer.

Lenke til kommentar

70 Alliance Druid/Mage på Balnazzar. Gundersen er vel eneste jeg vet om som spiller der andre enn meg selv.

 

Edit: Og først nå så jeg posten rett over meg. :D

 

Edit2: Oioi, det var jo noen fra Balna her jo. :> Magen heter Baffage og druiden Peppz for de som lurer. ^_^

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Jeg startet for bare et par dager siden med å spille WoW igjen. Leveler hovedsaklig på min 15 Warlock på Turalyon (Alliance) og en 16 Hunter på Moonglade (Horde).

 

Ta gjerne kontakt hvis det er noen som vil levele sammen. Gikk rett fra å spille Dark Age of Camelot i 4-5 år, til WoW, så mistet litt lysten etter å finne nye venner, da de gamle var de beste jeg har vært borte i. Så flytter gjerne servere hvis det er noen hyggelige sjeler der ute som kunne tenke seg å starte litt fra bunn.

 

Mvh, David.

Lenke til kommentar
Spilte på Draenor til like før Burning Crusade-release, hele guildet skiftet til Bronze Dragonflight og hadde en fresh start der - godt fornøyd med det.

 

Veldig seint dette, men du var vel ikke tilfeldigvis med i Tenacity?

 

Jeg har alltid spilt på Draenor. Først med 43 druid, så 60 warrior og nå min level 70 warlock som jeg nyter meget for øyeblikket. Syntes det er ganske kjipt at vi ikke er på en PvP server, men then again, er litt "knyttet" til denne serveren.

Lenke til kommentar
Hvilket level har du nådd hittil da? Kanskje jeg hiver meg på og leveler med deg, hvis du vil :)
Du må gjerne hive deg på :) Men det er bare et par ting du burde vite først:

1) Jeg er level 16 akkurat nå, men jeg har tenkt til å stoppe opp når jeg når level 20, for så å vente på den nye patchen som skal gjøre det enklere å levle.

2) Argent Dawn er en RP-server, men jeg, og tilsynelatende mange andre, er ikke akkurat noen aktiv(e) rollespiller(e). Grunnen til at jeg havnet der var visse forhåpninger om at spillerne der var noe mer modne, samt at det nok er mer som foregår på en RP-server. ;)

Lenke til kommentar

Bare jeg og Krims som er på Neptulon?

 

Herbert - Human priest lvl 70 - Neptulon

Berntwilly - Gnome mage lvl 24 :p - Neptulon

Isnt - Dwarf Hunter lvl 66 - Burning Blade

 

Sistnevnte ga jeg opp da jeg begynte å levle den daværende twinken Herbert.

OT: ganske gøy å være healer twink på lvl 39, ihvertfall hvis man får en twinka/skilla warrior å heale ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...