Crowley_ Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Er det noen som vet om et spill der du kan kjempe i (STORE) slag som alv/archer osv i first-person, eller hva det nå heter...? Vil helst ikke ha noe med quester og sånn som ligner på Runescape, WoW osv. Noen som vet om ? KAN hende jeg tar i mot forslag som jeg beskrev over også . Spørs hvor bra spillet høres ut. Takker for svar Endret 3. juli 2007 av Doppe
Robert. Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Arch Angel, ganske stort men syntes det ble fort kjedelig.
Shangala Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Det spillet du spurte etter nå er har jeg faktisk planlagt å lage i fremtiden ( in my dreams...)
Crowley_ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 Det spillet du spurte etter nå er har jeg faktisk planlagt å lage i fremtiden ( in my dreams...) 8994251[/snapback] Ja, jeg savner noen slike spill
neoman Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 lignende spill fins til konsol dynasty warriors og 99 nights , på 99 nights skal du bekjemp store hærer med en hær selv også, men slike spill fins ikke til pc så vidt jeg vet. vil du ha slike spill må du prøve deg på konsol.
Aasgaard Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 De er ikke enorme, men Mount & Blade har ganske underholdende slag, hvor du kun styrer én kriger.
-Jungeldyret Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Synes sånne spill høres morsomme ut, men tror det hadde funket dårlig som multiplayer. Alle vil jo være helten som dreper 5000 personer selv. Så da hadde det blitt litt rart hvis alle fotsoldatene var superhelter.
Jext Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Har hatt det mye morro med Dynasty Warriors på konsoll. Løper rundt som en gal helt og moser deg igjennom hundrevis av folk med syke triks og animasjoner. Eneste jeg kommer på av spill i denne sjangeren, burde vært flere.
neoman Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 har spillt både 99 nights og dynasty warriors mye, 99 nights har mye bedre AI, bosser som faktisk er vanskelige og ikke minst 10 ganger så mange fiender samtidig, som angriper veldig raskt. du kan fort ha drept ett par tusen ved løpav en 10-20 minutters slagmark, du burde prøve det..
Bear^ Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Mount&Blade er faktisk veldig underholdene. Det er ikke det typiske middelalderspillet med magi og den pakken, men baserer seg på det man fant av våpen fra den tiden. Det er og meget interesangt at du ikke har noe "health" på den måten som du har i andre RPG spill, der du dør først når du har mistet all healthen din. Her kan en velplassert pil eller et velplassert sverdslag slå deg ut. Mount & Blade Endret 6. juli 2007 av Bear^
oyvindhauge Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Stiller meg bak Mount and Blade. Dessverre kan det ikke være mer enn 40 (?) på slagmarken på en gang. Det er veldig kult å sloss med sverd, bue, armbrøst, lanse, osv. Spillet er også veldig billig. Anbefales. Dessverre så er det det rundt slossingen enda noe tynt (spillet er fremdeles under utvikling).
Crowley_ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Stiller meg bak Mount and Blade. Dessverre kan det ikke være mer enn 40 (?) på slagmarken på en gang. Det er veldig kult å sloss med sverd, bue, armbrøst, lanse, osv. Spillet er også veldig billig. Anbefales. Dessverre så er det det rundt slossingen enda noe tynt (spillet er fremdeles under utvikling). 9015570[/snapback] Hvor billig?? Prøvde å laste det ned, men det funka ikke
Gunfreak Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 du kan laste ned battle sizer til M&B da kan du har 1000 man på slagmarken om du vill og har pc til det
Chicharito Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 99 Nights så veldig morsomt ut. Noen som har spilt det og kan fortelle om det? eventuellt linke en anmeldese av spille
Saykin Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 http://www.gametrailers.com/player/12508.html her har du en review!
Fanta4free Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 De er ikke enorme, men Mount & Blade har ganske underholdende slag, hvor du kun styrer én kriger. 9010633[/snapback] skulle jeg si og konge spill egentlig synes jeg da
neoman Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) 99 nights er sykt bra jeg har det, man kjemper slag som 1 av 7 karakterer som alle har en historie, du er helt overlegen i kamp og kan bruke mye super triks som tar knekken på hundre talls motstandere samtidig, Spillet er veldig middelaldersk med mye fantasi også, som gnomer orcer alver dark elfs og mye andre fantasi vesner, AI er ikke helt topp , men mye bedre en foreksempel dynasty warriors, eller rise and fall. det er utrolig mange fiender om gangen vi snakker flere tusen på en og samme slag mark. Endret 7. juli 2007 av neoman
Samegerilja Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Heroes of annihilated empire Der kjemper du de "fleste" kampene mot store hærer. Samtidig som du kjemper mot forskjellige typer : Troll, edderkopper, vanlige folk osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå