Gå til innhold

NetComVenner har kommet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oooog der var det bestillt. Dama har netcom, pappa har netcom, søs har netcom, de fleste på jobben har netcom, und so weiter :).

 

Med 10 øre ekstra i startavgift betyr det at jeg taper på samtaler under 15 sekunder, og tjener på alle andre ^^.

8993020[/snapback]

Det siste året har virkelig vist, med Netcom Trådløs Familie som startet det hele at vi endelig er på vei mot nye bedre tider når det gjelder mobilregningene.

 

Jeg forventer og håper at 3G vil bli bedre, med feks videtelefoni innad i familien bør være gratis!

Lenke til kommentar
Netcom er jo ikke så ille med 20,- maks om dagen. Noen som vet om venner gjelder til alle med bedriftsabonnement fra netcom og?

8993071[/snapback]

Jeg bruker mobilen flere ganger om dagen men kun for å se på nyheter og lese ting på nett osv.

 

Om jeg skulle betalt 20,- pr dag for dette betaler jeg 600,- i måneden. Jeg bruker det mye, men spredd over flere dager, altså er ikke datamania særlig lønnsomt...Jeg vil heller ha lavere pris pr MB :).

 

Når det gjelder bedriftsabo, det står alle netcom-kunder, i det ville jeg tro at ja, alle med bedriftsabo også.

 

Men, det står ikke spesifikt :(.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Netcom er jo ikke så ille med 20,- maks om dagen. Noen som vet om venner gjelder til alle med bedriftsabonnement fra netcom og?

8993071[/snapback]

Jeg bruker mobilen flere ganger om dagen men kun for å se på nyheter og lese ting på nett osv.

 

Om jeg skulle betalt 20,- pr dag for dette betaler jeg 600,- i måneden. Jeg bruker det mye, men spredd over flere dager, altså er ikke datamania særlig lønnsomt...Jeg vil heller ha lavere pris pr MB :).

 

Når det gjelder bedriftsabo, det står alle netcom-kunder, i det ville jeg tro at ja, alle med bedriftsabo også.

 

Men, det står ikke spesifikt :(.

8993089[/snapback]

 

ja det gjelder til alle 1,2 mill netcom kunder, inkl bedriftskunder.

Lenke til kommentar

Finnes det noen lett måte å sjekke hvilken operatør et nummer tilhører? (utenom å ringe og spørre hvert enkelte)

 

Før så var det jo bare å sjekke hvilket nummer-serie telefonnummeret tilhører, men nå som folk har portert nummer fram og tilbake så er det jo umulig å si.

Lenke til kommentar
Oooog der var det bestillt. Dama har netcom, pappa har netcom, søs har netcom, de fleste på jobben har netcom, und so weiter :).

 

Med 10 øre ekstra i startavgift betyr det at jeg taper på samtaler under 15 sekunder, og tjener på alle andre ^^.

8993020[/snapback]

Det siste året har virkelig vist, med Netcom Trådløs Familie som startet det hele at vi endelig er på vei mot nye bedre tider når det gjelder mobilregningene.

 

Jeg forventer og håper at 3G vil bli bedre, med feks videtelefoni innad i familien bør være gratis!

8993032[/snapback]

 

Videotelefoni er jo gratis til alle ut august :) I netcom og telenor.

Lenke til kommentar
Stemmer at det er en tillegstjeneste, funker på alle postpaid abo, (activetalk + funker fra august)

8991934[/snapback]

 

Det er gratis å ringe til ALLE netcom kunder.

 

Kjøpte ny mobil i dag, mannen i butikken drev på "jada, det funket feita det" (activetalk plus og venner), så kommer jeg hjem skriver "venner" til 1989 også funker ikke en dritt, funker ikke på activetalk, da ble jeg sur da! Man står ikke og lyger opp i trynet på noen, sjekker på nettet og alt, binder meg i et år på dette også funker ikke venner. Kanskje han er feilinformert, men jeg sjekket på internett, der står det selv, så tviler på han sjekket..

 

Men det funker fra august, det bør vel holde det, skal bare være takknemelig for at jeg fortsatt lever etter at forrige regning (mamma sin, min mobil knuste, brukte hennes for å ringe) kom på 10 000 og at jeg nå kan ringe gratis :innocent:

 

Jomfru post :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...