Gå til innhold

NetComVenner har kommet


Anbefalte innlegg

Er iallefall en sær praksis av netcom, om det er info alle som ringer inn og spør får, men som man ikke får vite på netcoms sider.

 

Det taper man jo kunder på, spesiellt når jeg vet hvor salgskåte dere er på å selge active talk + (som forøvrig er et sugent abo :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er iallefall en sær praksis av netcom, om det er info alle som ringer inn og spør får, men som man ikke får vite på netcoms sider.

 

Det taper man jo kunder på, spesiellt når jeg vet hvor salgskåte dere er på å selge active talk + (som forøvrig er et sugent abo :p)

9014958[/snapback]

 

stemmer det at eneste informasjonen er at det står foreløpig, kanskje litt dårlig det at kunder må gjette seg frem, men tar det videre jeg.

Lenke til kommentar

Regnes Chess-kunder som Netcom-kunder når man bruker "Venner"? Ser nemlig at en kompis med Chess er oppført med Netcom på forbrukssidene mine.

 

Med andre ord: Slipper jeg unna med oppstartspris når jeg ringer ham?

Endret av -M-
Lenke til kommentar
Chess friends gjelder ikke 4 venner, Gjelder Alle Chess kunder.

 

Med Kontant, eller kontroll er grensen 4 venner:-D

 

Chess for King!

9002255[/snapback]

 

Joda, men hvor mange er det som har Chess? En god del mindre enn 1,2 mill hvertfall! Så akkurat nå, i den stunden at NetCom faktisk ER best på denne løsningen så mener jeg at de kan få være king litt. Ikke ofte de er det for å si det slik!

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare få seg Ucan2 nå da?

 

Mnd pris, 128

min pris, 0,59

oppstart, 0,69

sms, 0,59

 

Gratis ringing til alle Netcom kunder!!

Gratis SMS og MMS til alle Ucan2 kunder ( ca 45 000).

 

For mnd avgiften får du enten ny telefon (1500 i subs. ) eller 1200 kr i gratis ringetid (100 kr i minus hver mnd i 12 mnd.).

Lenke til kommentar

Reell månedspris 28,- altså? + at man faktisk er inne i bindingstid, noe svært få liker.

 

Netcom Venner koster 29,- - altså 1 krone mer. Dette kombinert med smarttalk gir rimeligere minuttpris (54 øre).

 

Eneste forskjellen da er at man kan sende gratis sms og mms til de med ucan2. Mot å være bundet opp mot en operatør.

 

Jeg vet hva jeg ville valgt :). Bindingstid fører med seg ekstremt lite fleksibilitet, og markedet nå i disse årene er i sinnsvake endringer.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare få seg Ucan2 nå da?

 

Mnd pris, 128

min pris, 0,59

oppstart, 0,69

sms, 0,59

 

Gratis ringing til alle Netcom kunder!!

Gratis SMS og MMS til alle Ucan2 kunder ( ca 45 000).

 

For mnd avgiften får du enten ny telefon (1500 i subs. ) eller 1200 kr i gratis ringetid (100 kr i minus hver mnd i 12 mnd.).

9051544[/snapback]

Hvor står det at det er gratisringing til alle netcoms kunder?

Lenke til kommentar

For å klare opp i en ting... Ucan2-kunder ringer IKKE GRATIS til alle netcom-kunder, kun til andre Ucan2-kunder. De betaler også oppstartsoppgift for disse samtalene.

 

Synes forøvrig netcom for øyeblikket er best blant de store. Se for deg SmartTalk + smsMania + Friends + tot.forsikring = :D

Får det ikke stort bedre enn det. Mangler bare gratis oppstart og sms på friends også nå så er pakken fullkommen :thumbup:

Lenke til kommentar
Reklamering på forumet er forbudt, dette burde de fleste vite godt. Selv folk fra Ucan2.

9060866[/snapback]

 

 

Da beklager jeg. Var ikke ment som reklame. Mitt nummer ser jeg ikke på som noe mer en en link til diverse nettsider som det selges ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...