Gå til innhold

Dine beste portrettbilder!


Anbefalte innlegg

Her er jeg... Dagen derpå i passasjersetet på vei hjem...

 

hmm, hvordan legger jeg til bilder? ny her...

 

legger tilk bildet i ruten ved siden av "bla gjennom..." og deretter trykker på "legg til dette vedlegget", men så forsvinner det. Er 2,2mb for store filer?

9055544[/snapback]

Ganske redusert, altså :!: Så redusert at det blir helt selvutslettende.

Håper du får til å legge ut bildet etter hvert, for nå ble jeg nysjerrig.

 

Edit: Fra spøk til revolver. Du kan ikke legge ut så store filer. Det virker som om det er et fullstendig ukomprimert bilde i full størrelse du prøver å legge ut, og det stiller for store krav til både forum og lesernes linjer/maskiner. Sett ned størrelsen til ca 700-1000 pixler, og komprimer det ned til ca 150-200kb. Det holder i massevis til web, for dette er ikke akurat magasintrykk på glanset papir vi snakker om her.

Lykke til. Hvis du synes det er vanskelig, kan jeg anbefale et enkelt gratisprogram som heter PIXresizer. Husk, Google er din venn ;)

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kult portrett av en søt skreppe. Konemor?

9056597[/snapback]

 

Korrekt. En fotogen konemor, sådan. Dessverre litt " fed-up" av at jeg i tide og utide bruker henne til fotografiske eksperimenter :)

9056646[/snapback]

Det er nok min bedre halvdel også. Har ikke fått lov til å legge ut noen bilder av henne til nå, men kanskje jeg burde mase litt mer. Hun er nok den diametrale motsetningen av din søte blondine, les: sort som natten. Nok om koner. Neste bilde, takk.

Lenke til kommentar
Dette er nok sikkert ikke mitt best men legger det ut her fordet.

Det er av min samboer og om ikke så lenge kone:

 

 

 

Mvh

Ståle Tvete

9056829[/snapback]

 

Til lykke med forstående begivenhet, hvem skal ta bryllupsbildene :!: ?

9056874[/snapback]

 

Bryllupsbildene kommer jeg til å bruke lysmesteren Knut Hoftun + en kamerat i Fredrikstad fotoklubb. :-) Så da er jeg sikret gode bilder :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...