Gå til innhold

AMD X2 6000+ 'problem'


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg data, for en stund siden og jeg kommer over 'problemet' at CPUen heter 'AMD Processor model unknown' Jeg har en AMD x2 6000+. Leitet litt rundt etter evt. driver eller noe som kunne renamed det (leitet bare litt.) Så lurer jeg på om noen andre har hatt det samme problemet? Jeg har vist om dette lenge, men da jeg skulle teste om jeg hadde god nok data for Age of Conan kom det -> Click!, altså god nok Ghz har jeg, men er jo dette 'problemet' da.... :p

Er sikkert/kanskje dette som er problemet med Cool'n'Quiet som jeg ikke får til...

 

Vil vell ikke si at dette er et seriøst problem, men hadde vært greit å få 'renamed' CPUen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt meg data, for en stund siden og jeg kommer over 'problemet' at CPUen heter 'AMD Processor model unknown' Jeg har en AMD x2 6000+. Leitet litt rundt etter evt. driver eller noe som kunne renamed det (leitet bare litt.) Så lurer jeg på om noen andre har hatt det samme problemet? Jeg har vist om dette lenge, men da jeg skulle teste om jeg hadde god nok data for Age of Conan kom det -> Click!, altså god nok Ghz har jeg, men er jo dette 'problemet' da.... :p

Er sikkert/kanskje dette som er problemet med Cool'n'Quiet som jeg ikke får til...

 

Vil vell ikke si at dette er et seriøst problem, men hadde vært greit å få 'renamed' CPUen

8988366[/snapback]

 

Har du sjekket om den biosen du har støtter denne prossesoren eller at du må ha en spesiell versjons for at den skal registreres riktig ?

Lenke til kommentar

Jeg har nesten ingen peiling på opptatere BIOS, jeg lastet.. (har hørt om noe flash 'greie') Gikk på ASUS sida fant hvd. kortet -> BIOS -> Lastet den nyeste... Jeg får en fil, 1401.bin, så sitter det stille xD

 

Edit: Holder på å laste BIOS-Utilities -> 'ASUS PC Probe II V1.04.12 Install Program for Windows 2000/XP/2003 & 64bit XP/2003 & 32/64bit Vista.' Er et program eg trenger evt?

Endret av Tomk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...