Gå til innhold

Ny weblayout på Komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette ble litt likt andre billigbutikkers layout. Tenker spesielt på menyen. Alle andre butikker brukte stort sett en plain liste med svart tekst på grå bakgrunn el.l som fungerte som en plain punkt-punkt-i-flere-nivåer-liste. Komplett hadde sitt særpreg her som gjorde at jeg likte siden til komplett bedre. Kompletts meny ble mye mer oversiktlig. Når man trykte på noe, så kom dette automatisk øverst slik at man kjapt kom frem. Nå må man i verste fall scrolle seg ned tilbake til listen over undervalg for den kategorien man har valgt.

Lenke til kommentar

Det virker som oppgraderingen ikke bare gjalt layouten med også grunnsystemet har fått en grundig oppgradering. Sidene lastes svært fort nå på de fleste steder :thumbup:

 

Synest utviklingen egentlig har gått bare en vei - fremover.

 

Her er noen morsomme eksempler fra 'oldtiden' :

 

Komplett anno 1998

3% rabatt på web!

 

Komplett anno 2000

Får jeg by på en Western Digital 15GB HDD til bare 1230,- kr?

 

Komplett anno 2005

Eller 300 GB Maxtor til 1590,- kr?

 

Komplett anno 2007

Og 500 GB WD til 999,- kr!

Lenke til kommentar
Takk Gud for at Komplett brukte sunt fornuft og ikke mistet hode når de redesignet siden sin. Jeg får vondt i hodet bare jeg tenker på Netshop sin design, de som designet den skulle ikke hatt lov til å lage nettsider.

8987876[/snapback]

Shiit.. :ohmy: Netshop.no ser ikke fin ut akkurat. Minner meg litt om redesignet av itavisen.no. Fra brukbart til CS-klan-design. Komplett.no > Netshop.no^10

Endret av jonepet
Lenke til kommentar

Veldig ryddig og rask. Godt jobba Komplett/Norek. Savner fortsatt "kompakt visning" i listemodus, men det ser ut som jeg aldri får.

 

Annet spørsmål:

"...du kan nå handle i butikken fra eksempelvis mobiltelefonen din.."

Er det en egen url? Funka ikke så veldig bra med min tlf. Wii-en funker, men den funka strengt talt før også mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...