Gå til innhold

World in Conflict-beta for alle (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, har beta key og innstalert spille og all ting.

 

har rig nok til å kjøre spillet også

QC6700 2,6ghz

nVidia 680i Sli motherboard

2024mb ram

2x 8800gtx skjermkort..

 

men når jeg starter spillet får jeg med introen og når (det jeg tror er menyen som kommer opp) da svartner skjermen så ser jeg bare musepekeren.

Noen som har opplevd det samme?

 

nå skal det sies at jeg har 22'' widescreen om det har noe og si.

Lenke til kommentar
Jeg spilte litt nå, og var så heldig å få sleppet en nuke på fienden :elske:

De effektene der var helt herlige. Spillet ble også mye morsommere da man startet å lære seg det...

9059880[/snapback]

 

Lære seg det ja. Jeg skjønner ingenting jeg.

Uansett hva jeg gjør så blir styrkene mine wipa hele tiden.

Spiller for det meste support, og sender avgårde raketter osv

 

Hadde jeg bare fått til noe så hadde det sikkert vært gøyalt. Mister interessen når jeg ikke får til noe etter 2-3 dagers spilling. Dessuten er det sol ute :p

Lenke til kommentar

Flytter du rundt på MLRSene dine? For alle kan se hvor du står og skyter fra pga røyken, og da blir du ett lett mål for motstanderens bomber.

 

Ellers så er det lurt å finne seg en annen kar som har tanks/luft/inf og slå følge så dere er bedre rustet når dere møter motstand.

Lenke til kommentar
Lære seg det ja. Jeg skjønner ingenting jeg.

Uansett hva jeg gjør så blir styrkene mine wipa hele tiden.

Spiller for det meste support, og sender avgårde raketter osv

 

Hadde jeg bare fått til noe så hadde det sikkert vært gøyalt. Mister interessen når jeg ikke får til noe etter 2-3 dagers spilling. Dessuten er det sol ute :p

9065263[/snapback]

 

spill noe annet en support da, support er den mest kompliserte rollen IMO.

når jeg startet å spille brukte jeg air, det er mye mye enklere.

Endret av designer0
Lenke til kommentar
Og dest mer irriterende når dine egene heavy choppers blir slått til fillebiter av de russiske motpartene.. en kar bablet om at air-klassen hadde noen close range artillerysupport-greier.. noen som vet hvor ejg finner dem?

skjønte ikke hva han mente

9066712[/snapback]

 

Ikkje ta heavy, bruk heller det nest beste, den kan nemleg skyte ned heavy'ane til fienden ned veldig enkelt pluss gjera det meste heavy'ane kan, fekk nettopp 500 poeng etter ein runde eg brukte nest beste helikopter og det er 5 gongen eg spele :D .

Lenke til kommentar

Herregud jeg elsker nukene, og jeg bruekr å spille som Armor. Selv om heavyene til fienden kan være litt inpåslitene noen ganger går det bra. Min rekort er 1000poeng på min 2 runde:D Genialt spill, jeg kommer til å kjøpe det.

 

Nick ingame er "iNeo" hvis noen lurer, kansje vi burde åpne egen tråd for alle som spiller?

Lenke til kommentar

forstår ikke hypen med detta spillet er jo bare company of heroes med drøss nye uniter og "eye candy" , og så langt digger folk det , men når det kommer til og kjøpe spillet blir det nok heller labert

 

Greit nok spill , men overlever det mer enn et par dager med spilling , ikke i min bok

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...