Gå til innhold

Omtale av Overlord (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble anbefalt dette spillet av en kompis, og selv om det blir nudler til middag en tid framover så må jeg si at det var en glimrende investering :thumbup:

 

Jeg begynte så smått å ane hvor det bar da jeg så en av de små undersåttene ri forbi på en sau i åpningssekvensen, og jeg sitter stadig og gliser for meg selv på grunn av absurde småting som skjer rundt meg.

Litt frustrerende å måtte fly rundt over alt for å lete etter hjul å dytte på, men når jeg for øyeblikket har 15 små undersåtter som løper rundt med gresskar og rotter på skallen så er det til å leve med :!:

 

I might be bad, but I feel... good :devil:

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar
Fyrer avgårde på full pupp med e4300@3GHz og 1950PRO 512MB

8991238[/snapback]

 

 

Hva kan være galt med maskinen min da? Alle andre spill fungerer flott som bare det.

 

Oblivion går på max uten noen problemer og alt.

 

Skjønner ikke helt hva som er problemet :(

 

E6600, Geforce 7950gx2 1gb og 2gb RAM burde være nok for å kjøre dette spillet :(

Lenke til kommentar

 

Hva kan være galt med maskinen min da? Alle andre spill fungerer flott som bare det.

 

Oblivion går på max uten noen problemer og alt.

 

Skjønner ikke helt hva som er problemet :(

 

E6600, Geforce 7950gx2 1gb og 2gb RAM burde være nok for å kjøre dette spillet :(

8997022[/snapback]

 

Det er mer enn nok. Har selv E6420, X1950Pro og 3(egentlig 4)gb ram. Sjekk at f.eks. ikke virusscan og lignende kjører i bakgrunnen, selvom det ikke skaper problemer for meg. Anbefaler deg også å sjekke at du har nyeste drivere fra Nvidia :)

Lenke til kommentar
Minner om et driver/softwareproblem?

 

Har AM2 4200+ x2, Geforce 7900GS, 2 GB PC6400 RAM, kjører Overlord knirkefritt her i 1024x768 med alt på maks.

9000388[/snapback]

 

Jeg har siste drivers installert til alt :)

 

Jeg defragmenterte harddisken min forrige natten og spillet fungerte bedre på medium, men når jeg satt opp på high hakket det en del.

 

Får iallefall spilt det knirkefritt på low, og helt greit på medium :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
kjøpte dette på PC etter jobben på Fredag.

 

Kom hjem og installerte det og gledet meg (hadde prøvd demoen på 360), men desverre så hakket og lagget spillet noe grusomt.

 

Jeg kunne ikke sloss og jeg kunne nesten ikke bevege meg uten at det stoppet opp helt.

 

Litt spesielt på en maskin med disse specs:

 

Intel core 2 duo E6400

GeForce 7950gx2 1gb

2gb RAM

 

etc. etc.

 

har helt oppdaterte drivere og alt.

8986088[/snapback]

Noe må være feil, har en core2 [email protected] i denne pcen og 7950gx2 som er fabrikkoverklokka litt fra xfx. Spillet går glimrende i 1680x1050, men stillte ned til medium på noen av grafikkoptionsene, ser ingen stor forskjell i denne oppløsninga. Ligger stort sett mellom 20 og 30fps hele tiden(30fps er maks man kan få).

 

Btw. kongespill, lenge siden jeg har ledd så mye.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...