Gå til innhold

Hvordan få kjøpt og brukt iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den må visstnok først aktiveres før noe kan brukes i det hele tatt. Etter at den er aktivert skal det gå å bruke de forskjellige funksjonene uten å ha SIM-kort i.

 

PS, si fra hvis du skal bestille a, jeg hadde tenkt å vente med å kjøpe til jeg kommer tilbake til USA etter sommern, men er litt sugen på iPhone og kan like gjerne kjøpe og aktivere en nå, enn å vente en måned eller to...

Lenke til kommentar

Har akkuratt bestilt meg en fra usa, har lest på flere nett steder at det bare er snakk om noen dager før de får telefonen til å virke på et annet gms nett en at&t sitt.

 

Blir selvfølgelig noe som ikke virker og helt sikkert noe som blir vanskelig å konfigurere. Men uansett, med dagens $ kurs og sånn så er det jo en fet ipod til 4000 kr da :)

Lenke til kommentar

Det blir også sagt at det er noen som har klart å unlocke telefoner ved at man bruker 2 stk når man skal aktivere den gjennom itunes. Så bytter man om etter hvert som aktiveringen skrider fram.

 

Dette var dårlig forklart. Men det var noe i denne duren.

Spørs om ikke det blir en på meg også hvis noen får dette til snart :)

 

Edit:

Her er en link...

Endret av Foxteren
Lenke til kommentar
Har akkuratt bestilt meg en fra usa, har lest på flere nett steder at det bare er snakk om noen dager før de får telefonen til å virke på et annet gms nett en at&t sitt.

 

Blir selvfølgelig noe som ikke virker og helt sikkert noe som blir vanskelig å konfigurere. Men uansett, med dagens $ kurs og sånn så er det jo en fet ipod til 4000 kr da :)

8985962[/snapback]

 

Hvor bestilte du?

Lenke til kommentar
Kan man få brukt iPhone uten SIM-kort? Altså om man kan bruke den som en iPod uten at telefon delen er slått på?
På bloggen til DVD-Jon står det noen triks for å gjøre nettopp dette. :)

 

I’ve found a way to activate a brand new unactivated iPhone without giving any of your money or personal information to NSA. The iPhone does not have phone capability, but the iPod and WiFi work. Stay tuned!

 

Magic iTunes numbers:

 

Offset 2048912: 33C0C3

 

Offset 257074: 28

 

Offset 257013: 33C9B1

 

Add “127.0.0.1 albert.apple.com” to c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

 

Download Phone Activation Server v1.0 to activate your iPhone for iPod+WiFi use. Note that this application will not do anything unless you understand the magic numbers as well as add the hosts entry. Phone Activation Server (PAS) requires that you have the MS .NET Framework 2.0 installed.

 

Download PAS v1.0 Source Code.

 

Jeg skjønner ikke helt hva National Security Agency har med iPhone å gjøre, men resten virker bra.

Lenke til kommentar
Hva koster 4 og 8gb i butikkene i USA?

9007003[/snapback]

 

499 $ for 4 gig og 599 $ for 8 gig.

9007070[/snapback]

 

+ 2 års bindingt til abonnement hos AT&T så totalkostnaden er vesentlig høyere. Man kan kjøpe seg ut av bindingstiden såvidt jeg har fått med meg mot en engangssum på 175 dollar.

Lenke til kommentar
+ 2 års bindingt til abonnement hos AT&T så totalkostnaden er vesentlig høyere. Man kan kjøpe seg ut av bindingstiden såvidt jeg har fått med meg mot en engangssum på 175 dollar.

9016898[/snapback]

Man MÅ ikke binde seg. Man går i butikken og betaler $499 eller $599 og det er alt. Men for å aktivere telefonen må man tegne abbonement via iTunes eller bruke "hacken" til DVD-Jon. Da får man iallefall brukt alle funksjoner utenom telefon-delen foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...