Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

En omskjærts syn.


Gjest omskjært

Anbefalte innlegg

Hvordan onanerer dere som er omskjært da?

Og hvordan er det med følelsen på hodet?

Bare jeg tar på penishodet (når huden er dradd bak) svir det ganske fælt... Enormt følsom tror jeg.

9141393[/snapback]

 

Ved å dra det som er igjen av forhuden over penishodet og ned igjen, på samme måte som andre onanerer. Følelsen på hodet er nok ganske anderledes, vil jeg tro. Penishodet mitt er overhodet ikke vondt å ta på, selv om jeg har tørre fingre eller ikke. Det er blitt noe herdet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei...

 

 

Orker ikke poste som gjest akkurat nå og jeg bryr meg ikke så mye heller...

 

 

Når tissen min er slapp så greier jeg fint å dra tilbake forhuden men når jeg f'eks runker, så greier jeg å dra tilbake forhuden litt men ikke bak hodet, ikke nærheten engang... Bør jeg omskjæres? Er 14år... Hadde vært en veldig god ide da, men er litt redd for smerte osv hos legen :(

Lenke til kommentar
Gjest Omskjært her også

Er overasket over at det var flere som var omskjært. Trudde det bare var meg som var det. Det å være omskjært har vært trist for meg. Jeg er ellers en utrolig sosial og oppegående type med masse venner og omgangskrets. Noen jente har jeg aldri hatt. Jeg har faktisk avslått tilbud fra jenter om å bli sammen med meg fordi jeg er omskåret. Er redd for hvordan hun ville reagere første gangen. Det er ingenting i veien med følsomheten min o.l., men føler meg anderledes.

 

HVorfor foreldrene mine valgte å omskjære meg vet jeg ikke, og fatter ikke hvorfor. Vi er da ikke noen jøder eller noe. De har hvertfall bidratt til å redusere selvtilliten min stort ved å gjøre det, så sånn er det...

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk avslått tilbud fra jenter om å bli sammen med meg fordi jeg er omskåret. Er redd for hvordan hun ville reagere første gangen. Det er ingenting i veien med følsomheten min o.l., men føler meg anderledes.

9288409[/snapback]

Sorry, men dar dreit du deg ut. Fra feminint hold har jeg hørt at jenter synes det er mye bedre å ha sex med en omskjært.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Hei. Har et lite problem og lurer på om jeg kan få svar her. Når jeg tar på selve penishodet svir det (det har det alltid gjort) Snakket med et par venner om det og de sa det samme så jeg regnet med at dette var normalt. Etter hvert fant jeg ut at de fleste menn har sex med forhuden trukket over penishodet. Dette er helt utenkelig for meg da de svir sykt bare jeg tar forsiktig på den. Er dette normalt? Har noen det samme problemet. Har ennå ikke debutert seksuelt så noen kjønnsykdom er det ikke. Fint viss noen kunne gi meg noen råd.

Lenke til kommentar
Hei. Har et lite problem og lurer på om jeg kan få svar her. Når jeg tar på selve penishodet svir det (det har det alltid gjort) Snakket med et par venner om det og de sa det samme så jeg regnet med at dette var normalt. Etter hvert fant jeg ut at de fleste menn har sex med forhuden trukket over penishodet. Dette er helt utenkelig for meg da de svir sykt bare jeg tar forsiktig på den. Er dette normalt? Har noen det samme problemet. Har ennå ikke debutert seksuelt så noen kjønnsykdom er det ikke. Fint viss noen kunne gi meg noen råd.

du må bare onanere mye og ha forhuden dratt bak penishodet sånn hver dag når du går til skolen og sånn. det er kanskje litt vondt i starten, men det blir deilig etterhvert og litt etter det kjenner du det ikke lenger, fordi da har du herdet tissen, og det er tøft.

 

og det vil nok ikke være noe problem når du har sex, fordi da har du på kondom og da gjør det ikke noe vondt.

Lenke til kommentar

Er ikke omskjært, men jeg vet alt for godt hva slikt kan gjøre med selvtillit osv. Mistet venstre testikkelen for noen år tilbake, den snurret rundt sin egen akse og hang seg i sin egen oksygentilførsel, svulmet opp til størrelse som ett mellomstort eple, og døde :(

 

Ikke gøy, men man kan leve med det. Merket det mye på selvtilliten før, men har aldri kviet meg for å dusje av den grunn - kun ett fåtall studerer utstyret hos de andre, og ingen tør innrømme at de har sett noe unormalt.Den henger litt skjevt, men ellers merker jeg lite til det.

 

Poster anonymt fordi det er noe jeg vanligvis ikke nevner, er vel 2-3 stykker som vet om det som ikke er i nær familie.

Lenke til kommentar
Er ikke omskjært, men jeg vet alt for godt hva slikt kan gjøre med selvtillit osv. Mistet venstre testikkelen for noen år tilbake, den snurret rundt sin egen akse og hang seg i sin egen oksygentilførsel, svulmet opp til størrelse som ett mellomstort eple, og døde :(

 

Ikke gøy, men man kan leve med det. Merket det mye på selvtilliten før, men har aldri kviet meg for å dusje av den grunn - kun ett fåtall studerer utstyret hos de andre, og ingen tør innrømme at de har sett noe unormalt.Den henger litt skjevt, men ellers merker jeg lite til det.

 

Poster anonymt fordi det er noe jeg vanligvis ikke nevner, er vel 2-3 stykker som vet om det som ikke er i nær familie.

 

Herregud, hvem er så lost at de mobber folk for noe sånt? Er man egentlig avhengig av to baller?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_125
Hei. Har et lite problem og lurer på om jeg kan få svar her. Når jeg tar på selve penishodet svir det (det har det alltid gjort) Snakket med et par venner om det og de sa det samme så jeg regnet med at dette var normalt. Etter hvert fant jeg ut at de fleste menn har sex med forhuden trukket over penishodet. Dette er helt utenkelig for meg da de svir sykt bare jeg tar forsiktig på den. Er dette normalt? Har noen det samme problemet. Har ennå ikke debutert seksuelt så noen kjønnsykdom er det ikke. Fint viss noen kunne gi meg noen råd.

du må bare onanere mye og ha forhuden dratt bak penishodet sånn hver dag når du går til skolen og sånn. det er kanskje litt vondt i starten, men det blir deilig etterhvert og litt etter det kjenner du det ikke lenger, fordi da har du herdet tissen, og det er tøft.

 

og det vil nok ikke være noe problem når du har sex, fordi da har du på kondom og da gjør det ikke noe vondt.

Man skal være litt forsiktig med å trekke forhuden helt tilbake hvis den er veldig stram. (Ofte er den det når man har høy følsomhet på og rundt penishodet som følge av liten eller ingen direkte fysisk eksponering.) Faren for at man ikke får den tilbake er overhengende i et slikt tilfelle noe som kan redusere blodtilførselen og i værste fall kan ende med at man må amputere hele stasen. Da jeg var yngre hadde jeg trang forhud og i den tiden var det svært vondt å ta direkte på penishodet. For min del ble situasjonen bedre som følge av (vil jeg annta) det faktum at jeg både ved onanering og i dusjen fikk tøyet forhuden. I dag har jeg ingen problemer med å få forhuden over både i slapp eller erigrert tillstand, men jeg merker enda at den er litt i strameste laget når jeg når maksimal ereksjon. Jeg vil så absolutt råde personer som har trang forhud til å snakke med fastlegen sin (prat også gjerne med noen du er fortrolige med om det ikke er aktuellt å besøke fastlegen, slik som din storebror eller far/mor eller liknende). Ellers kan du gjøre som meg å gi det tid og sakte men sikkert tøye litt (men uten å trekke forhuden helt tilbake! Og stop for all del før det gjør vondt!) og se om det har noen effekt over tid. Mens jeg er i siget og noen med trang forhud sikkert leser dette innlegget kan jeg informere om at fastlegen din har sett dette hundrevis av ganger tidligere og han/hun har full taushetsplikt. I første omgang vil han/hun antakeligvis gi deg resept på en hydrokortisonsalve som sammen med korrekt tøying forhåpentligvis vil ordne saken. Hvis ikke er det bare et enkelt inngrep som skal til, hvor man snitter et lite snitt i forhuden for å utvide den, man fjerner altså ikke forhuden ved en slik operasjon. Lykke til med kompisen din.;)

Lenke til kommentar
du må bare onanere mye og ha forhuden dratt bak penishodet sånn hver dag når du går til skolen og sånn. det er kanskje litt vondt i starten, men det blir deilig etterhvert og litt etter det kjenner du det ikke lenger, fordi da har du herdet tissen, og det er tøft.

 

og det vil nok ikke være noe problem når du har sex, fordi da har du på kondom og da gjør det ikke noe vondt.

 

Hahaha :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_125

Og forresten, det er normalt at mange har trang forhud. Du er ikke alene, selv om majoriteten gjerne ikke opplever problemer med dette. Ikke bruk tid på å uroe deg over den trange forhuden slik som jeg gjorde, det kommer til å ordne seg, og hvis det ikke gjør det kan du ved å besøke fastlegen din ta hånd om saken (bokstavelig talt) og få orden på det in no time at all. Du vil uansett inngrep se minimal forskjell på før og etter, men du vil selvsagt merke noe til forskjellen i den forstand at du vil kunne trekke forhuden helt tilbake og over tid minske følsomheten på penishodet siden det eksponeres mer direkte. Med andre ord: du kan slutte å google etter om det er normalt med trang forhud eller ei, for det er et normalt problem som mange gutter opplever.

 

Beklager for denne utgreielsen anngående trang forhud, men jeg vil anta at det kan svare på noen spørsmål mange som leser denne tråden gjerne sitter inne med.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...