Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

En omskjærts syn.


Gjest omskjært

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Hvordan onanerer dere som er omskjært da?

Og hvordan er det med følelsen på hodet?

Bare jeg tar på penishodet (når huden er dradd bak) svir det ganske fælt... Enormt følsom tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan onanerer dere som er omskjært da?

Og hvordan er det med følelsen på hodet?

Bare jeg tar på penishodet (når huden er dradd bak) svir det ganske fælt... Enormt følsom tror jeg.

9141393[/snapback]

 

Svir?!?

sopp?

9141454[/snapback]

 

Tror han mener at det er helt forjævelig. Mange deffinerer det som at det "svir".

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Når jeg drar bak forhuden, og tar på så svir det ganske grusomt, ja. Men etter noen minutter, så ser det ut som selve penishodet har "tørket",og da går det fint an å ta på.

Men når du sier sopp; har noen små, knappenålhoder like under penishodet... Har hatt dem veldig lenge. Har også noen sanne små,hvite vorter(?) på utsia, på huden, da jeg knekker på dem ligner det nesten en kvise.

Normalt?

Lenke til kommentar
Når jeg drar bak forhuden, og tar på så svir det ganske grusomt, ja. Men etter noen minutter, så ser det ut som selve penishodet har "tørket",og da går det fint an å ta på.

Men når du sier sopp; har noen små, knappenålhoder like under penishodet... Har hatt dem veldig lenge. Har også noen sanne små,hvite vorter(?) på utsia, på huden, da jeg knekker på dem ligner det nesten en kvise.

Normalt?

9141707[/snapback]

 

Nå er ikke jeg lege da... Alle har vel mer eller mindre knortete hud der... Er vel hårsekker eller noe, og der kan det vel bli små kviser. Tror i alle fall ikke det er sopp.

Du er nok litt ekstra følsom kanskje?

Om du er usikker kan du jo ta en titt her:

http://www.suss.no

 

"Jeg har fått noen lyse prikker rundt kransen på penishodet. Er det en kjønnsykdom?

 

Som oftest er prikker rundt kransen på penishodet ikke forårsaket av seksuell smitte. Svært mange gutter har det vi kaller Spicula Glandis. Dette er fortykninger i huden som danner ufarlige knappenålstore utvekster. Dessuten har mange gutter synlige talgkjertler i forhuden og på skaftet av penis. Har man hatt sex uten kondom bør man likevel teste seg for kjønnsykdommer hos legen.

Vennlig hilsen SUSS-legen."

 

Advarsel! Lite smakfulle bilder av "Spicula Glandis" i "hide" taggen

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av romhelten_spiff
Lenke til kommentar
Når jeg drar bak forhuden, og tar på så svir det ganske grusomt, ja. Men etter noen minutter, så ser det ut som selve penishodet har "tørket",og da går det fint an å ta på.

Men når du sier sopp; har noen små, knappenålhoder like under penishodet... Har hatt dem veldig lenge. Har også noen sanne små,hvite vorter(?) på utsia, på huden, da jeg knekker på dem ligner det nesten en kvise.

Normalt?

9141707[/snapback]

 

Nå er ikke jeg lege da... Alle har vel mer eller mindre knortete hud der... Er vel hårsekker eller noe, og der kan det vel bli små kviser. Tror i alle fall ikke det er sopp.

Du er nok litt ekstra følsom kanskje?

Om du er usikker kan du jo ta en titt her:

http://www.suss.no

 

"Jeg har fått noen lyse prikker rundt kransen på penishodet. Er det en kjønnsykdom?

 

Som oftest er prikker rundt kransen på penishodet ikke forårsaket av seksuell smitte. Svært mange gutter har det vi kaller Spicula Glandis. Dette er fortykninger i huden som danner ufarlige knappenålstore utvekster. Dessuten har mange gutter synlige talgkjertler i forhuden og på skaftet av penis. Har man hatt sex uten kondom bør man likevel teste seg for kjønnsykdommer hos legen.

Vennlig hilsen SUSS-legen."

 

Advarsel! Lite smakfulle bilder av "Spicula Glandis" i "hide" taggen

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9141958[/snapback]

 

Fine bilder, men skjønner ikke hvorfor du skjuler dem, siden de ikke er støtende på noe vis.

Lenke til kommentar

Vel, Det er ikke alle som liker å få en larris ploppende opp på skjermen av ulike grunner. Ved å bruke hide må en faktisk gjøre noe aktivt for å åpne bildene.

Kona hadde sikkert lurt om jeg hadde skjermen full av tissemenner...

 

For ikke å snakke om 16-åringen som lurker på forumene her.

 

* Mora ser tilfeldigvis på skjermen og lurer på hva i "¤#%& han ser på.

* Han svarer "Jo, assa... Det er en her som lurer på om tissen hans er normal og nå ser jeg bare på noen bilder"

* ...ti sekunder stillhet.

* Mora: "Du, jeg tror vi må ta en liten prat jeg"

 

På denne måten slipper vi alle unødvendige bortforklaringer.

Endret av romhelten_spiff
Lenke til kommentar
Vel, Det er ikke alle som liker å få en larris ploppende opp på skjermen av ulike grunner. Ved å bruke hide må en faktisk gjøre noe aktivt for å åpne bildene.

Kona hadde sikkert lurt om jeg hadde skjermen full av tissemenner...

 

For ikke å snakke om 16-åringen som lurker på forumene her.

 

* Mora ser tilfeldigvis på skjermen og lurer på hva i "¤#%& han ser på.

* Han svarer "Jo, assa... Det er en her som lurer på om tissen hans er normal og nå ser jeg bare på noen bilder"

* ...ti sekunder stillhet.

* Mora: "Du, jeg tror vi må ta en liten prat jeg"

 

På denne måten slipper vi alle unødvendige bortforklaringer.

9142413[/snapback]

 

Det jeg mente var at den linken viste ikke noe annet bilde en av en fyr som smilte...

Lenke til kommentar
Nå i dag har jeg så godt som ingen komplekser med det. Har rett og slett vokst det av meg og tenker omtrent aldri på det. Selvfølgelig kan det hende at jeg tenker på det i 2 sek hvis jeg skal inn i en offentlig dusj, men cluet her er bare å heve seg over folk som evt. konfronterer deg med det. Folk som bare ser rart på deg vil jeg si er bra uopplyste, eller er generelt personer som kanskje er nysjgjerrige og ikke vet å holde øya til seg.

9005347[/snapback]

Finnes det folk som konfronterer andre gutter/menn om det faktum at de er omskjaert i dusjen, la oss si i et offentlig bad? Det er rett og slett aldri noe jeg kunne ha gjort (verken aa konfrontere eller aa se ned paa noen). Noen ting overrasker meg ikke lenger, men dette er faktisk en av de tingene som fortsatt gjor det... :hmm:

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen av dere er flau over å være omskjært..? Som jente ser jeg ikke noe negativt ved det, eller noe som er verd å være flau over.

9087399[/snapback]

Ikke jeg heller. :dontgetit: Det spiller jo ingen rolle. Ikke syntes jeg det er noe annerledes aa ha sex med en som er omskjaert enn det er med en som ikke er det. Saa gutta burde ikke bekymre seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...