Gjest Bekynret Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg hra dratt på ferie til Kreta og jeg har klart å få soppinfeksjon i underlivet. Jeg skal på apoteket men vet ikke hvordan jeg skal forklare meg. Vet at jeg må ha medisin for å behandle det, så noen som har vært borti noe lignende eller vet noe som kan hjelpe meg på apotekbesøket evt. tips om hvordan jeg kan bli kvitt det?
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg hra dratt på ferie til Kreta og jeg har klart å få soppinfeksjon i underlivet. Jeg skal på apoteket men vet ikke hvordan jeg skal forklare meg. Vet at jeg må ha medisin for å behandle det, så noen som har vært borti noe lignende eller vet noe som kan hjelpe meg på apotekbesøket evt. tips om hvordan jeg kan bli kvitt det? 8979808[/snapback] Bare si at du skal ha Soppfjerner krem eller hva det heter. Har nå vært sånn reklame på tv'en husker jeg. Zodiak, kanskje? Men visst du skal snakke med leger i kreta, så må du prøve Engelsk. Har ikke hatt soppinfeksjon selv nei Men er gutt though. Visst du synest det skulle bli "Flaut" å spørre om soppsalve, så kan du jo be en venn om å kjøpe for deg. Slik som søsteren spurte meg når hun skulle ha Tuborg.:!: Riktignok ikke like flaut kanskje Lykke til ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå