Gå til innhold

Hvilket belte/-merke liker og anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Også et pent belte til ikke så altfor stiv pris:

8987872[/snapback]

Det var et fint belte!

 

Viss jeg kjøper belter som skal matche et spesielt antrekk kjøper jeg billig, f.eks fra H&M e.l

Men belter jeg ønsker skal vare, og passe alle antrekk kjøper jeg fra Tiger of Sweden. De beltene er jeg meget fornøyd med, har behandlet de pent, og kan ikke si jeg syns kvaliteten påde beltene har vært dårlige i forhold til prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lindeberg er tøft, men så dyrt! 1000 kr for et belte liksom..  KongPedersen kom med et belte fra select jeg ikke har sett før, er det litt rimligere?

8987775[/snapback]

 

jaa, fikk det i bursdags gave. det og det andre.. men vet ikke hva det koster..

men jeg synes det er kult..

 

liker ikke de beltene med så store spenner, jeg synes det ser styggt ut..

Lenke til kommentar

Kjøpte meg et utrolig stilig belte fra Lindeberg for noen uker siden. Kostet 1799 kr, men var absolutt verdt det. Beltene fra Tiger er veldig pene, det samme er de fleste fra Armani.

 

Bilder kommer!

 

EDIT: Selvfølgelig får jeg ikke til å overføre, noe galt med CD-en. Skal prøve å få låne en av kameraten min.

Endret av RarAvis
Lenke til kommentar

Med fare for å høres ut som en dust her, har jeg observert at en altfor stor del av unge gutter/menn legger for mye vekt på f.eks. belter fremfor hvordan man kler seg rent helhetlig. Let's face it, et belte setter prikken over i'en i ett antrekk, og skal i de aller fleste tilfeller ikke være et blikkfang som stjeler all oppmerksomhet. For meg er det rimelig meningsløst å sitte å diskutere belter som en isolert greie uten kontekst.

 

Enkle belter fra H&M, typiske "rocka" belter fra Carlings, belter fra Tiger Of Sweden, Ralph Lauren, YSL... jeg er tilbøyelig til å slenge på meg det meste, men i den rette sammenhengen.

Lenke til kommentar
Det kommer jo helt ann på hvilken stil man har :)

Vil gjerne se eksempler på de du mener er pene =)

8980414[/snapback]

 

Fredrik, de er ikke spesielt pene fordi det står Lindeberg på de!

 

Ikke si noe imot det, for alt det du postet var belter som er tilknyttet et dyrt klesmerke.

9026238[/snapback]

 

Poenget ditt er?

 

Dette er ekstremt off-topic og ødelegger for diskusjonen av ja... belter.

Lenke til kommentar
Det kommer jo helt ann på hvilken stil man har :)

Vil gjerne se eksempler på de du mener er pene =)

8980414[/snapback]

 

Fredrik, de er ikke spesielt pene fordi det står Lindeberg på de!

 

Ikke si noe imot det, for alt det du postet var belter som er tilknyttet et dyrt klesmerke.

9026238[/snapback]

 

Poenget ditt er?

 

Dette er ekstremt off-topic og ødelegger for diskusjonen av ja... belter.

9026956[/snapback]

 

Påenget er at hver gang han skal annbefale noe så tar han det dyreste å sier at det er DET som har stil...

Lenke til kommentar

Enig der. Selv er jeg heller ikke så glad i logoflashbelter. Det blir litt "Se jeg har et belte til 1300,-". Men det får være min mening

 

For å ikke gå helt OT her vil jeg si litt om ToS beltene. Jeg synes de har mange fine belter, men kvaliteten er desverre ikke helt på topp. Både av min egen og andres erfaring blir flere av beltene deres fort ødelagte.

Lenke til kommentar
Det kommer jo helt ann på hvilken stil man har :)

Vil gjerne se eksempler på de du mener er pene =)

8980414[/snapback]

 

Fredrik, de er ikke spesielt pene fordi det står Lindeberg på de!

 

Ikke si noe imot det, for alt det du postet var belter som er tilknyttet et dyrt klesmerke.

9026238[/snapback]

 

Poenget ditt er?

 

Dette er ekstremt off-topic og ødelegger for diskusjonen av ja... belter.

9026956[/snapback]

 

Påenget er at hver gang han skal annbefale noe så tar han det dyreste å sier at det er DET som har stil...

9027803[/snapback]

 

Det er umulig å ha oversikt over alt som blir solgt av klær og tilbehør.

 

Hvis du handler i generelt sett dyrere butikker, så trekker man fram dyre belter og bruker dette til sammenligning, men ja du har et poeng.

 

Det finnes mye stilig som er billig, og det finnes mye dyrt som er direkte stygt. (Hvis man ser på kreasjonene på catwalken i Milano og Roma ol.)

Lenke til kommentar

I'll be damned...

 

Fredrik, de er ikke spesielt pene fordi det står Lindeberg på de!
Hva er det med deg? Hver gang jeg eller andre nevner et merke som har plagg til over 1000,- kommer du og "OMG LINDERBARGER KEEG HADDE BANKA DEG I MØRK GATE LOL" og syter og klager. Om jeg hadde tatt et stykke tøy, skrevet Lindeberg på det og brukt det som belte hadde det såklart ikke vært pent fordi det stod Lindeberg på det.

Men beltene Lindeberg selv designer og lager er veldig pene, uansett om det hadde stått Lindeberg eller Cubus på dem. Gitt at Cubus hadde hatt like kul logo, da.

Ikke si noe imot det, for alt det du postet var belter som er tilknyttet et dyrt klesmerke.
Ikke bare tilknyttet, men laget og designet. Men jeg prøver å forstå deg rett, er det dette du mener: Jeg kan ikke si noe imot at beltene jeg postet er stygge fordi det står Lindeberg på (noen av) dem, siden alle beltene jeg postet kommer fra dyrere merker? Logikken glimter med sitt fravær her :)
Påenget er at hver gang han skal annbefale noe så tar han det dyreste å sier at det er DET som har stil...
Hver gang jeg skal anbefale noe, anbefaler jeg noe jeg synes selv er pent. Skal jeg begynne å anbefale stygge belter fordi de er billige? Ingen tvinger deg til å kjøpe det jeg poster, ingen tvinger deg engang til å lese postene mine. Forumet har en funksjon som gjør at du kan filtrere vekk folk du ikke vil se poster fra, jeg anbefaler at du bruker den, fremfor å sutre som en unge.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...